• شناسه خبر : 4118

دادسرای نظامی در کاشان افتتاح می شود

معاون رئیس قوه قضاییه و رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح با تاکید بر دسترسی عادلانه به دادرسان گفت:به زودی در راستای عدالت عمومی یک شعبه از دادسرای نظامی در کاشان افتتاح خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، حجت اسلام شکرالله بهرامی در نشست شورای اداری کاشان با تاکید بر آنکه خدمت به مردم وظیفه اصلی مسئولان است افزود: مسئولان شهری باید در کنار یکدیگر گام برداشته و مکمل هم باشند تا آنکه بتوانند نواقص موجود را از بین ببرند و در جهت تعالی شهر گام بردارند.

وی با تاکید به لزوم همکاری بخش های مختلف شهری جهت دستیابی به اهداف امنیتی مورد نظر اظهار کرد: هیجانی کردن مردم در انتخابات و متشنج کردن جو جامعه هنگام انتخابات بدترین اقدام ممکن و مانع شفافیت است .

بهرامی تصریح کرد:کاندیداهای مجلس باید فارغ از شعارهای بیهوده و جهت گیرانه به معرفی صحیح خود بپردازند تا مردم بتوانند شایسته ترین فرد را با پرهیز از جوهای موجود انتخاب کنند.

بهرامی خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح برخاسته از مردم هستند و هدفشان برقراری امنیت و آرامش برای جامعه است حتی اگر به قیمت از دست دادن جانشان باشد لذا ضمن آنکه این نیروها باید برخوردی صحیح با مردم داشته باشند مردم نیز باید با آنها همراهی کنند.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *