• شناسه خبر : 16985

خسارت 80 میلیارد تومانی سیل در منطقه کاشان

مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان با بیان اینکه سیل در بخش‌های مسکن، معابر و کشاورزی منطقه کاشان 80 میلیارد تومان خسارت وارد شد، تصریح کرد: بیشتر خسارت به حوزه گل محمدی بود و بخش نیاسر، قمصر و برزک در این زمینه تاثیر بیشتری داشتند.

منصور شیشه‌فروش در گفت‌وگو با پایگاه خبری اهل کاشانم، با اشاره به میزان بارش نزولات آسمانی در مناطق مختلف استان اصفهان اظهار داشت: این سامانه بیشتر مناطق کوهستانی را در بر گرفت و به شکل رگبار و رعد و برق نمود بیشتر داشت.
وی افزود: خوشبختانه خسارت جانی به دنبال نداشت، با اقدامات پیشگیرانه از شدت خسارات کاسته شد اما در بخش‌های مختلف نظیر کشاورزی، مسکن، جاده، عشایر و غیره بالغ بر یک هزار میلیارد تومان خسارت وارد کرد.

وی با اشاره به ورود سامانه بارشی از شرق استان اصفهان اظهار داشت: در ابتدا شهرستان‌های جنوب شرق استان اصفهان را تحت تاثیر قرار داد و چهار روز استان اصفهان را تحت تاثیر خود قرار داد.
مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان با بیان اینکه 600 میلیارد تومان از این خسارات در بخش کشاورزی بود، ابراز داشت: در بخش زارعت حدود هشت هزار و 172 و 875 هکتار خسارت در استان اصفهان داشتیم و 98 کیلومتر راه‌ها و 61 پل و دهنه نیز خسارت به آن وارد شد.
شیشه فروش با بیان اینکه شرکت‌های بیمه‌ای موظف به ارزیابی و پرداخت خسارت به مناطق بیمه‌شده هستند، گفت: 450 خانوار اسکان اضطراری پیدا کند و 370 تیم امدادی به امداد سیل‌زدگان شتافتند و به 220 خودرو نیز امدادرسانی شد و 600 خانواده عشایر نیز اسکان عشایر پیدا کردند و تنها راه نورآباد به سی‌سخت مسدود است که به علت سیل‌بردگی و رانش مسدود است.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *