• شناسه خبر : 8365

رئیس بیمارستان شهید بهشتی کاشان:

حدود ۷۵ درصد ظرفیت بیمارستان بهشتی کاشان از بیماران کرونایی تکمیل شده است

رئیس بیمارستان شهید بهشتی کاشان گفت: حدود ۷۵ درصد ظرفیت بیمارستان بهشتی از بیماران کرونایی تکمیل شده است.

ابوالفضل شجاعی در گفت و گو با پایگاه خبری اهل کاشانم از رشد فزاینده بستری بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان شهید بهشتی کاشان خبر داد و اظهار داشت: این یک هشدار برای شهروندان کاشانی است و در صورتیکه در رعایت شیوه نامه های بهداشتی اهتمام نورزند شاهد شرایطی بدتر از اسفندماه و فروردین ماه گذشته خواهیم بود.

ابوالفضل شجاعی رییس بیمارستان بهشتی کاشان

ابوالفضل شجاعی رییس بیمارستان بهشتی کاشان

وی با بیان اینکه متاسفانه در موج جدید شیوع ویروس کرونا ابتلا به صورت خانوادگی بسیار زیاد شده است، ابراز داشت: در بعضی از مواقع تمام اعضای یک خانواده هم به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری شده اند که این نشان از یک وضعیت هشداردهنده است.

رئیس بیمارستان شهید بهشتی کاشان با اشاره به اینکه در حال حاضر حدود ۷۵ درصد ظرفیت بیمارستان شهید بهشتی کاشان تکمیل از بیماران مبتلا به کروناست، تصریح کرد: همین امروز نیز مجددا دو بخش از بخش های دیگر بیمارستان را تخلیه و برای بستری بیماران مبتلا به کرونا آماده کردیم.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر بخش اعظمی از بیماران بستری را جوانان و اکثرا به صورت بدحال هستند، افزود: برخی از این جوانان بدون هیچ بیماری زمینه ای با حال بسیار وخیم در بخش مراقبت های ویژه بستری شده اند.

شجاعی با اشاره به اینکه قدرت سرایت ویروس کرونا نسبت به قبل ۱۰ برابر شده است، افزود: لازم است در صورتیکه فردی کوچکترین علائم سرماخوردگی را در وجود خود دید سریع به پزشک مراجعه اقدامات تشخیصی و درمانی انجام و در صورت لزوم قرنطینه انجام شود.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *