• شناسه خبر : 8286

آخرین آمار کرونا در کاشان چهارشنبه ۳۰ مهرماه ۱۳۹۹

جولان کرونا در کاشان / کرونا جان ۷ کاشانی دیگر را گرفت

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کاشان آخرین آمار کرونا در کاشان در روز چهارشنبه ۳۰ مهرماه سال جاری را اعلام کرد.
به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم و بر اساس آخرین اطلاعیه صادر شده از طرف روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کاشان در طول ۲۴ ساعت گذشته در خصوص وضعیت کرونا در کاشان در دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل ۴۵ بیمار حاد تنفسی جدید بستری شده اند که از این بین ۴۱ بیمار در بیمارستان شهید بهشتی کاشان و چهار بیمار نیز در بیمارستان سیدالشهدای آران و بیدگل بستری شده اند.

جولان کرونا در کاشان

بر اساس این اطلاعیه تاکنون در بیمارستان شهید بهشتی کاشان ۲۷۴ بیمار و در بیمارستان سیدالشهدای آران و بیدگل ۲۴ بیمار بستری هستند که از این جمع ۵۲ نفر در بیمارستان بهشتی و ۶ نفر در بیمارستان سیدالشهدا آران و بیدگل تحت مراقبت های ویژه هستند.

در طول ۲۴ ساعت گذشته متاسفانه ۷ نفر از همشهریان کاشانی نیز در اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند که در میان آنها ۶ نفر بیمارستان بهشتی کاشان شامل سه خانم ۵۹، ۷۷ ، ۹۰ ساله و سه آقای ۵۸،۶۹،۷۴ ساله و یک خانم ۹۱ ساله نیز در بیمارستان سیدالشهدا آران و بیدگل جان خود را از دست دادند.

لازم به ذکر است با شناسایی ۸۳ مورد جدید ابتلا به کرونا در کاشان تعداد کل مبتلایان از ابتدای شیوع کرونا تاکنون به پنح هزار و ۱۳۸ مورد افزایش یافت و تعداد کل ترخیص شدگان نیز به ۵۰۸۷ نفر رسید.


    علی
    (0) (0)

    علی

    اکتبر 23, 2020

    من قبلا هم برای شما پیام فرستادم. میشه لطف کنید آمار کل کشته شدگان کرونا را در کاشان از اسفند تا مهرماه اعلام کنید؟

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *