• شناسه خبر : 15638

توزیع میوه تنظیم بازار در کاشان آغاز شد

هادی محمد زاده رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان کاشان در گفت‌وگو با پایگاه خبری اهل کاشانم، با بیان اینکه به منظور تامین میوه مورد نیاز بازار سیب و پرتقال در سردخانه ذخیره و در حال توزیع است، افزود: در حال حاضر در سه نقطه میدان امام حسن(ع)، اتحادیه تعاون روستایی خیابان امیرکبیر و فروشگاه گل یاس بلوار امام رضا(ع) توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه پرتقال به ازای هر کیلو 10هزار تومان قیمت‌گذاری شده است، گفت: سیب قرمز به ازای هرکیلو 11هزار تومان و سیب زرد نیز به ازای هر کیلو 12هزار تومان قیمت‌گذاری شده است و به شهروندان متقاضی ارائه می‌شود.

محمدزاده با بیان اینکه برنامه توزیع در دو فاز انجام می‌شود، تصریح کرد: مرحله اول تا آخر سال سال جاری و مرحله دوم از ابتدای سال 1401 تا 15 فروردین توزیع می‌شود و این توزیع تا هر زمان که تقاضا برای خرید وجود داشته باشد تداوم دارد و از این باب محدودیتی نیست.

وی با بیان اینکه در شهرهای تابعه کاشان نیز توزیع میوه تنظیم بازار صورت میپذیرد، تاکید کرد: در شهرهایی نظیر نیاسر، قمصر، جوشقان و دیگر شهرهای تابعه نیز از طریق شبکه توزیع تعاون‌های روستایی میوه ویژه ایام تعطیلات نوروز توزیع می شود.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *