• شناسه خبر : 8051

فرماندار کاشان خبر داد؛

تمام افرادی که امروز پیاده به مشهد اردهال رفته بودند به کاشان بازگردانده شدند

فرماندار ویژه کاشان گفت: با توجه به شیوع بیشتر بیماری کرونا و اعمال محدودیت های جدید برگزاری مراسم عزاداری امشب در مشهد اردهال برگزار نمی شود.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، علی اکبر مرتضایی در گفتگو با خبرنگاران با اعلام لغو مراسم عزاداری در مشهد اردهال بیان کرد: مصوبات اخیر در ستاد ملی، استانی و شهرستانی حاکی از آن است که باید با همکاری بیشتر و شکیبایی حداقل برای یک هفته آتی، محدودیت های بیشتری را رعایت کنیم.

وی با بیان اینکه”سلامت مردم در اولویت است” افزود: طبق مصوبلات قبلی، ضمن ابراز ارادت به آستان مقدس حضرت سلطان علی بن امام محمد باقر(ع) امسال برای برگزاری مراسم قالیشویان در مشهداردهال کاشان معذوریت وجود دارد.

شورای حفاظت از منابع آب

رییس ستاد پیشگیری و مدیریت بیماری کرونا تاکید کرد: هرچند به صورت مشروط با برگزاری مراسم سخنرانی در فضای باز و با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی موافقت شده بود ولیکن به دلیل شرایط حاضر و وضع محدودید های جدید هرگونه عزاداری و تجمعی در مشهد اردهال متوقف و ممنوع اعلام شده است.

فرماندار کاشان با اشاره به هماهنگی به عمل آمده با فرمانداری دلیجان اظهار داشت: محدودیت های تردد و اسکان موقت افراد غیر بومی نیز در امروز و فردا در مشهد اردهال اعمال می شود.

مرتضایی قهرودی در خصوص راهپیمایی امروز نیز گفت: اقلیتی از افراد صبح امروز بر خلاف مصوبات ستاد مقابله با کرونا، اقدام به راهپیمایی به سمت مشهد اردهال کردند که با تذکر قاطع نیروی انتظامی در منطقه راوند متوقف و اندک جمعیت باقیمانده با اتوبوس های پیش بینی شده به کاشان منتقل شدند.

گفتنی است صبح امروز تعدادی از اهالی فین کاشان با تشکیل کاروان پیاده به سمت مشهد اردهال حرکت کرده بودند که با صحبتهای انجام شده به کاشان بازگردانده شدند.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *