• شناسه خبر : 7639

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان:

بیشترین تماس ها با 110 کاشان مربوط به نزاع و درگیری بوده است

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با اشاره به 45 هزار تماس با پلیس 110 کاشان در سال جاری تاکنون گفت: اولویت نخست این تماس ها نزاع و درگیری احصا شده است.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم سرهنگ حسین بساطی پیش از ظهر سه شنبه در دیدار با آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان گفت:کاشان در وضعیت امنی است و این مهم را مرهون تلاش همکاران خود در نیروی انتظامی شهرستان کاشان هستیم.

وی با بیان اینکه در طول پنج ماهه گذشته و از ابتدای سال تاکنون بیش از 45 هزار تماس از طرف شهروندان با پلیس 110 کاشان گرفته شده است، بیان داشت: اولویت نخست این تماس ها نزاع و درگیری احصا شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با اشاره به اینکه سرقت در اولویت پنجم این تماس ها بوده است، ادامه داد: حقوق شهروندان کاشانی از جمله اولویت های فرماندهی انتظامی کاشان است.

وی افزود: با توجه به اینکه یکی از شریان های اصلی عبور مواد مخدر در کاشان است، ماموران این حوزه با تلاش شبانه روزی موفق شدند هفت درصد بیش از مدت زمان مشابه در سال گذشته کشفیات داشته باشند.


    از طرف عموم‌ مردم مشکات
    (0) (0)

    از طرف عموم‌ مردم مشکات

    آگوست 28, 2020

    سلام‌ ما خجالت بچه های نیروی انتظامی وامنیتی را داریم .‌خواهش میکنیم‌ طبق قانون دستورکارکتبی به کلانتریها که جز اذان ، اینقدر آلودگی صوتی در آرامستانها سرقبرها ایجاد نکنند ومسببین را تعهد کتیی بگیرند .

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *