• شناسه خبر : 4174

تعداد داوطلبان انتخابات حوزه کاشان به 41 نفر رسید/ ثبت نام 5 داوطلب زن

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه کاشان از ثبت نام ۴۱ داوطلب نمایندگی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کاشان و آران و بیدگل تا پایان ششمین روز از مهلت نام نویسی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، عباسعلی قپانی پور با بیان اینکه حدود 12 درصد ثبت نام کنندگان زن (5 نفر) و 88 درصد (36 نفر) مرد هستند، افزود: ۱۸ داوطلب در بازه سنی 30 تا 40 سال، 14 نفر 40 تا 50 سال و 9 نفر 50 تا 60 سال قرار دارند.

جانشین شورای انتخابات شهرستان کاشان اظهار داشت: یک نفر از داوطلبان دارای مدرک کارشناسی، ۳۶ نفر دارای کارشناسی ارشد، 3 نفر دارای دکترای و یک نفر نیز دارای تحصیلات حوزی است.

وی یاد آور شد: 2 نفر از ثبت نام کنندگان پزشک، ۹ نفر فرهنگی، 14 نفر کارمند، ۲ نفر استاد دانشگاه، یک نفر روحانی، ۳ نفر بازنشسته و 10 نفر دارای شغل آزاد و یا سایر گروه های شغلی می باشند.

قپانی پور خاطر نشان کرد: بر اساس تقویم زمانبندی انتخابات، فردا مصادق با 16 آذر آخرین روز نام نویسی از داوطلبان می باشد، بنابراین متقاضیان می توانند با در دست داشتن مدارک لازم، با مراجعه به وزارت کشور و یا فرمانداری کاشان برای حوزه انتخابیه کاشان و آران و بیدگل ثبت‌نام کنند.

همچنین با پایان یافتن روز ششم ثبت نام از داوطلبین مجلس شورای اسلامي در حوزه شهرستان نطنز و بخش قمصر کاشان تاکنون 31 داوطلب نام نویسی کرده اند که از این میان سه داوطلب زن هستند.


    دکتر مهدی صادقی
    (1) (0)

    دکتر مهدی صادقی

    دسامبر 7, 2019

    سید مهدی ساداتی معاون سابق فرهنگی دانشکده حقوق و برادر سید جواد رییس کل دفتر نهاد رهبری در تربیت مدرس شد

    دکتر مهدی صادقی
    (0) (0)

    دکتر مهدی صادقی

    دسامبر 7, 2019

    https://www.irna.ir/news/83578132/ساداتی-نژاد-مسئول-دفتر-نهاد-در-دانشگاه-تربیت-مدرس-شد

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *