• شناسه خبر : 8061

تریلی حامل الکل باعث سوختگی ۱۲ نفر و سه خودرو در کاشان شد (+تصاویر)

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت:در پی انحراف تریلر حامل الکل صنعتی در ۱۵کیلومتری اتوبان  کاشان-نطنز دوازده نفر از سرنشینان سه خودرو دچارسوختگی شدند.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، روح الله فدائی با اعلام انحراف تریلی حامل الکل افزود: با اعلام به ستاد فرماندهی ۱۲۵ کاشان ،مقارن ساعت ۱۹:۳۴جمعه (۱۱مهر) تیمهای عملیاتی  اطفاء حریق و امدادنجات سازمان ، جهت خروج اطفاء آتش و ایمنی محل به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی آتش نشانی بيان كرد: مشاهدات عینی از انحراف این تریلی حامل الکل حاکی از آن بوده که لاستیک تریلر در حال حرکت دچار ترکیدگی شده ، دو مخزن الکل به بیرون پرت و با خودروی پیکان  برخورد و آتش میگیرند و حریق به خودروهای پژو206 و پرایدی که درآن مسیر بودند سرایت و موجب حریق خودروها و سوختگی ۱۲تن از سرنشینان خودرو شده که توسط، عوامل اورژانس به مراکزدرمانی منتقل شدند .

روابط عمومی سازمان گفت آتش نشانان ایستگاههای ۴و ۵ سازمان باتوجه به نوع حادثه و اشتعال زایی بالای الکل کماکان  در محل حضور داشته و تا پایان عملیات رفع خطر و انتقال الکل ها به صورت تیم احتیاط از حریق حضور خواهند داشت. 

وی از هموطنان خواست :تا در مواقع بروز سوانح رانندگی  مسیر را برای آنها باز نگه داشته و از تجمع در محیط حادثه جدا خودداری نموده ومامورین امداد ونجات سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی رادرانجام وظایف خود یاری نمایند.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *