• شناسه خبر : 338

تبعات اجرای زیرگذر مدخل شهر به عهده شهردار است

رئیس شورای شهر کاشان پس از پایان نشست شورای عالی ترافیک استان اصفهان گفت: نامه ای با امضای پنج عضو شورا مبنی بر توقف اجرای پروژه زیرگذر مدخل شهر به شهردار کاشان ارسال می شود و در صورت عدم تمکین تبعات این موضوع با شهردار خواهد بود.

علی رسول زاده” پس از پایان نشست شورای عالی ترافیک استان اصفهان با موضوع زیرگذر مدخل شهر در گفت وگو با پایگاه خبری اهل کاشانم اظهار داشت: این جلسه با توجه به اینکه اعضای شورای شهر معتقدند اجرای این پروژه به دلیل بیان نظرات کارشناسی یکسویه ایراد دارد، تشکیل شد.

وی افزود: با توجه به اینکه این پروژه در شورای  عالی ترافیک استان  اصفهان تشکیل جلسه داده ولی مصوبه ای نداشته است با پیگیری های صورت گرفته این نشست در محل فرمانداری کاشان برگزار شد تا مخالفان و موافقان این طرح صحبت های خود را بیان کنند.

وی تصریح کرد: حاضران در نشست سوالاتی فنی که توسط اعضا شورا ارائه شد را قبول داشتند و قرار شد آنها را به صورت مکتوب به شورای ترافیک استان بدهیم تا مشاوران در نشستی مجدد در هفته آینده جواب دهند.

رسول زاده درباره دلیل ارائه پیشنهاد توقف عملیات اجرای زیرگذر مدخل شهر گفت: چون به نظر کارشناسانی از تهران و اصفهان اقدامات کارشناسی دقیق برای احداث آن انجام نشده و گزینه های دیگری مانند تکمیل زیرگذر و انتهای بلوار صنعت را برای بررسی نیز داریم.

وی با تاکید بر توقف عملیات احداث زیرگذر مدخل شهر تا اعلام نتیجه نهایی کارشناسان گفت: نامه ای با امضای پنج عضو شورا مبنی بر توقف این پروژه به شهردار کاشان ارسال و رونوشت آن را به نهادهای مربوطه خواهیم فرستاد و در صورت عدم تمکین تبعات این موضوع با شهردار خواهد بود.

رسول زاده در پاسخ به این سوال مبنی بر تاثیر موافقت استانداری و فرمانداری در اجرای این پروژه گفت: این پرژوه بودجه ملی ندارد و به عنوان یک پروژه شهری تنها از جیب شهروندان کاشان هزینه خواهد شد و آنها جوابگوی کسی درباره منابع مالی نخواهند بود.

 

خبرنگاران باید موضوعات پروژه مدخل شهر را شفاف به مردم بگویند

 

رئیس شورای شهر کاشان درباره عدم دعوت و ممانعت از حضور خبرنگاران برای پوشش این نشست گفت: شورای شهر میزبان و دعوت کننده  این جلسه نبوده است ولی شورا موافق حضور اهالی رسانه هست تا شفاف موضوعات مورد بحث را به مردم بگویند چون این پروژه از جیب آنها هزینه می شود.

رسول زاده افزود: مردم باید بدانند که آیا انجام این پروژه ضرورت دارد یا ندارد یا باید جلو هزینه بیشتر را گرفت یا نحوه هزینه کردها را اصلاح کرد یا برای اجرای بهتر این طرح تلاش شود.

رسول زاده خاطرنشان کرد: وقتی این موارد شفاف سازی نمی شود متاسفانه مردم هم گاهی در فضای غبارآلود نمی توانند به درستی درباره این پروژه قضاوت کنند.

گفتنی است صبح چهارشنبه 22 خرداد نشست شورای عالی ترافیک استان اصفهان با حضور موافقان و مخالفان طرح احداث زیرگذر مدخل شهر کاشان در حالی در محل فرمانداری کاشان برگزار شد که از حضور خبرنگاران برای پوشش این جلسه ممانعت به عمل آمد.


    (1) (0)

    ژوئن 13, 2019

    سلام خواهشمندم به این آقای رییس و چهار عضو موافق نطر ایشون بفرمایید روزانه چند بار از بلوار مدخل تا پمپ بنزین تردد میفرمایید چرا اینقدر کوته نظرید چرا نمیخواهین شهر رشد کنه یه کم از بازار بیاین بیرون یه کم از کاشان بیاین بیرون یه کم بالاتر از نوک‌بینی رو هم ببینید موفق باشید

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *