• شناسه خبر : 11764

بیش از دو سال است که حکم داریم /پلمپ اداره ورزش کاشان، به دلیل عدم رعایت شرایط اجاره‌نامه بود

حجت الاسلام محمدحسین بلک در گفتگو با پایگاه خبری اهل کاشانم، ضمن اشاره به اجرای حکم قضایی در راستای پلمب اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشان اظهار داشت: تمام عرصه اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشان جزء موقوفات است و سال‌های قبل با دلیل تخلفات صورت گرفته در ملک اداره اوقاف اقدام به ایجاد یک پرونده حقوقی کرده بود.


وی با بیان اینکه این پرونده مدت زمان زیادی را سپری کرده بود، افزود: این مراحل مختلفی نظیر حکم بدوی، حکم تجدید نظر، دفاعیات و دیگر مراحل را سپری کرده است و قاضی نیز در پرونده حکم داده است و از آن زمان بیش از دو سال و نیم زمان گذشته است.

مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه ما نمی‌توانیم در قبال احکام صادره کوتاهی کنیم، ابراز داشت: بیش از دو سال به دلیل مصلحت‌های مطرح شده از سوی مسئولان شهرستانی و دیگر مسائل به تعویق افتاد و با وجود پیگیری اداره کل ورزش اقدام موثری انجام نداده است.

وی با بیان اینکه آخرین بار قبل از انتخابات نیز جلسه‌ای برگزار شد، گفت: متاسفانه با وجود تاخیر و چند بار نشست و تذکر و نامه نگاری و تاخیر در اجرا حکم قضایی اجرا شده است و این حکم قضایی به دلیل عدول شرایط از اجاره نامه صادر شده است.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *