• شناسه خبر : 14522

برچیدن پاتوق اراذل و اوباش در یکی از محلات کاشان، ۱۳ شرور سابقه‌دار بازداشت شدند

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس کاشان, سرهنگ ستاد”حسین بساطی ” با اعلام این خبر اظهار داشت: با اعلام گزارش های متعدد مردمی به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر مزاحمت‌ها و شرارت‌های متعدد افرادی در یکی از محله‌های شهر کاشان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.


وی افزود: با تکمیل تحقیقات تخصصی پلیس و بررسی جرائم و شرارت‌های این افراد از سوی ماموران پلیس امنیت عمومی و کلانتری۱۱ غیاث‌الدین جمشید شهرستان، پرونده ای جامع تشکیل و با هماهنگی دادستان عمومی و انقلاب کاشان عملیات دستگیری این افراد آغاز شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: در فرایند رسیدگی به این پرونده منزلی که این افراد به عنوان پاتوق خود استفاده می‌کردند و محلی برای تجمع دیگر دوستان ناباب این افراد شده بود و بازتاب نارضایتی‌های مردمی را به همراه داشت، شناسایی شد.

سرهنگ بساطی تصریح کرد: ماموران پس از هماهنگی با دستگاه قضائی، طی یک عملیات ۱۳ شرور سابقه دار دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان در پایان با تأكيد بر برخورد قاطع پلیس با برهم زنندگان نظم وامنيت جامعه از مردم خواست تا هرگونه قدرت نمایی و آزار و اذیت اراذل و اوباش در سطح جامعه را از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در کوتاهترین زمان ممکن با مجرمان و هنجار شکنان برخود قانونی صورت پذیرد.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *