• شناسه خبر : 14435

برقراری آموزش حضوری برخی مدارس کاشان در تعطیلی آلودگی هوا


این در حالی است که برخی از مدارس در شهرستان کاشان بی اعتنا به این موضوع آموزش حضوری خود را پیگیری می کنند و هیچ‌ اعتنایی به این موضوع ندارند در حالی که سلامت دانش آموزان باید در اولویت اول مدیران اجرایی مدارس باشد.


این موضوع را از حمزه چاوشی، مسئول روابط عمومی اداره آموزش و پرورش شهرستان کاشان در مورد یکی از مدارس غیردولتی کاشان پرس و جو کردیم و صحت این موضوع را از وی جویا شدیم.

حمزه چاوشی در گفتگو با پایگاه خبری اهل کاشانم، در پاسخ به سوالی مبنی بر برقراری آموزش حضوری یکی از مدارس غیردولتی کاشان در دو روز چهارشنبه و پنجشنبه با وجود اعلام تعطیلی ضمن تایید این موضوع در پاسخی کوتاه اظهار داشت: کلاس درس نبوده است.

پایگاه خبری اهل کاشانم در مورد صحت این موضوع از دانش آموزان این مدرسه پرس و جو کرد؛ یکی از دانش آموزان این مدرسه غیردولتی در گفتگو با پایگاه خبری اهل کاشانم، ضمن رد عدم برگزاری کلاس درس اظهار داشت: مدرسه ما در دو روز پایانی هفته باز و آموزش حضوری برقرار بود.

وی با بیان اینکه در این دو روز آموزش دروس، پرسش و پاسخ و حتی برنامه مشاوره بر اساس زمان بندی  از پیش تعیین شده برقرار بود، افزود: مدرسه ما اصلا اعتقادی به تعطیلی ندارد و از این رو کلاس‌ها در این دو روز برقرار بود.

حال این سوال مطرح است که مدیران اجرایی مدارس باید اولویت نخست خود را سلامت دانش آموزان قرار دهند چرا با بی‌توجهی نسبت به تعطیلی مدارس به دلیل آلودگی هوا کلاس‌های حضوری خود را برگزار می‌کنند؟

موضوع دیگری که مطرح است چرا آموزش و پرورش شهرستان کاشان نظارت کافی بر عملکرد مدارس خود ندارد چراکه مدرسه‌ای غیردولتی کلاس‌های درس خود را به صورت حضوری برگزار می کند در حالی که مدارس به دلیل آلودگی هوا تعطیل است؟

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، روز چهارشنبه و پنجشنبه به دلیل افزایش غلظت آلایندگی هوا آموزش و پرورش کاشان اعلام کرد که آموزش حضوری مدارس دولتی و غیردولتی کاشان لغو و آموزش به صورت مجازی پیگیری می‌شود.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *