• شناسه خبر : 9243

برداشت غیر مجاز ۶۸ میلیون تومانی پسر از حساب پدر برای ارتقا‌ بازی رایانه‌ا‌ی

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از شناسایی فردی که اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب بانکی پدر خود برای خرید بازی رایانه‌ای و ارتقاء اکانت کرده بود خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، سرهنگ ستاد حسین بساطی فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با اعلام این خبر اظهار داشت: با بررسی‌ها و تحقیقات صورت گرفته مشخص شد مبلغ ۶۸۰ میلیون ریال طی چند مرحله از حساب شاکی به صورت اینترنتی برداشت غیرمجاز صورت گرفته‌است.

این مقام انتظامی افزود: با تکمیل تحقیقات، متهم که فرزند ۱۳ ساله شاکی پرونده بود شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی به پلیس فتا احضار شد.

سرهنگ بساطی خاطرنشان کرد: متهم ضمن اظهار ندامت از اقدام مجرمانه خود اینگونه اعتراف کرد که با توجه به اینکه رمز حساب بانکی پدرم را در اختیار داشتم طی چند مرحله خرید اینترنتی در یک بازی رایانه‌ای انجام دادم.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان در پایان با اشاره به اینکه شهروندان می‌بایست کارت بانکی، رمز شخصی و اطلاعات حساب خود را در اختیار دیگران قرار ندهند و مراقب اطلاعات خود باشند به کاربران توصیه کرد: اطلاعات شخصی و محرمانه خود را به اشتراک نگذارند و پیامک و رمز پویای حساب بانکی خود را فعال کنند.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *