• شناسه خبر : 6941

بالابر مغازه مرگ دلخراش کودک ۸ساله را رقم زد

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: در پی تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ درساعت ۱۷:۲۴ مورخ ۱۲تیر مبنی بر وقوع حادثه برای دختر۸ساله در درون یک مغازه فروش لباس ، ستاد فرماندهی آتش نشانی بلافاصله گروه نجات ایستگاه شماره ۴ و پشتیبان ایستگاه ۲ را به محل حادثه در خیابان آیت الله کاشانی اعزام کرد.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، روح الله فدائی ادامه داد: نیروهای امدادی به محض رسیدن به محل حادثه مشاهده کردند ،کودک به دلیل نامعلومی حین استفاده از بالابر بین بالابر و دیوار طبقه زیر زمین و همکف این مغازه گرفتار شده و بطرز دلخراشی، فوت شده است.

سخنگوی سازمان افزود: نجاتگران آتش نشانی بلافاصله پس از قطع اصلی جریان برق و ایمن‌سازی محل حادثه با استفاده از تجهیزات ویژه و ست‌های نجات هیدرولیکی، عملیات رهاسازی جسم بی جان این فرد را از لابلای بالابر و دیوار انجام داده و سپس پیکر این فرد را که فوت وی توسط تکنسین‌های اورژانس تایید شده بود را تحویل عوامل انتظامی حاضر در محل دادند.

وی خاطرنشان کرد: تحقیقات بیشتر درباره علت و چگونگی بروز این حادثه توسط کارشناسان مربوطه در حال انجام است.


    farhad
    (0) (0)

    farhad

    جولای 3, 2020

    چه کسی مسئول رسیدگی به ایمنی این گونه تجهیزات است. هر انسان عاقل و بالغی می‌داند که این بالابرها از لحاظ ایمنی در پایین‌ترین سطح هستند ولی هر کسی که هنوز دست چپ و راستشو نمیشناسه میاد اینا رو درست میکنه. من آسانسور و بالابرهای زیادی دیدم که غیر استاندارد بودند ولی نمی‌دونستم به کجا باید اطلاع بدم.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *