• شناسه خبر : 3395

بارش باران در دشت کاشان ادامه دارد

رئیس اداره هواشناسی کاشان از تقویت سامانه بارش زا و ادامه بارندگی ها به صورت رگباری و پراکنده در روزهای آینده در دشت کاشان خبر داد.

عباس ارغوانی در گفتگو با پایگاه خبری اهل کاشانم اظهار کرد: بر اساس نقشه های هواشناسی امروز در ساعات عصر به بعد بارش رگباری در شهرستان های کاشان و آران وبیدگل پیش بینی شده است.

وی افزود: برای روز سه شنبه هفتم آبان بارش ها در منطقه کاشان به صورت پراکنده خواهد بود ولی در روز چهارشنبه مصادف با هشتم آبان با تقویت سامانه بارش زا بارش های رگباری پیش بینی شده است.

وی میزان بارندگی ها در 24 ساعت گذشته را در کاشان 3/5 میلی متر، آران وبیدگل 1/5 و برزک 5/5 میلی متر ذکر کرد.

ازغوانی در ادامه تصریح کرد: بر اساس گزارش ایستگاه‌های باران سنجی تابعه اداره هواشناسی کاشان میزان بارندگی ها در 24 ساعت گذشته در نیاسر 2/1 میلی متر، قمصر 0/5 میلی متر، مشکات 4/7 میلی متر، شوراب 3/6 میلی متر، علوی 6/5، رحق 12 میلی متر، محمدآباد یک میلی متر، حسین آباد کویر 2 میلی متر، فخره 2 میلی متر، تقی آباد 2 میلی متر به ثبت رسیده است.

رئیس اداره هواشناسی کاشان یادآور شد: مجموع بارش های سال جاری در شهرهای کاشان، آران وبیدگل و برزک به ترتیب 19/2 میلی متر، 26/3 میلی متر و 27/5 میلی متر به ثبت رسیده است.

ارغوانی خاطرنشان کرد: هرچند امسال با رسیدن پاییز زودرس و افزایش بارندگی ها در این فصل مواجه هستیم اما این شرایط ترسالی و بارش ها در زمستان کمتر از نرمال پیش بینی شده است که باید در استفاده از منابع آبی مدیریت داشته باشیم.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *