• شناسه خبر : 12326

انتقال خون کاشان آماده خونگیری از عزاداران حسینی است

محمدرضا ذیلایی در گفتگو با پایگاه خبری اهل کاشانم، ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام محرم و صفر اظهار داشت: به منظور تأمین رفاه حال شهروندان کاشانی در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی همکاران ما در سازمان انتقال خون شهرستان کاشان پذیرای اهداکنندگان خون هستند.


وی با بیان اینکه شهروندان در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی می‌توانند برای اهدای خون به سازمان انتقال خون واقع در میدان قاضی اسدالله مراجعه کنند، افزود: همکاران ما در این ایام از ساعت هشت لغایت 13 می‌توانند جهت اهدای خون به سازمان انتقال خون شهرستان کاشان مراجعه کنند.

مدیرعامل سازمان انتقال خون شهرستان کاشان با بیان اینکه در شرایط فعلی منطقه کاشان به تمامی گروه‌های خونی مثبت و منفی نیاز دارد، ابراز داشت: از تمامی اهداکنندگان تقاضا داریم تا به منظور اهدای خون به مرکز انتقال خون شهرستان کاشان واقع در میدان قاضی اسدالله مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه آقایان در سال چهار مرتبه و بانوان سالانه می توانند سه مرتبه خون اهدا کنند، گفت: از هر واحد خونی اهدا شده از سوی اهداکنندگان سه فرآورده خونی تهیه می شود و هر فرآورده خونی می تواند جان سه انسان را از مرگ حتمی نجات دهند و از این رو از تمامی شهروندان و واجدان اهدای خون درخواست داریم به شکرانه سلامتی خود نسبت به اهدای خون اقدام کنند.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *