• شناسه خبر : 14915

امام جمعه کاشان، مانع از تهدیدات یکدست شدن مدیران شهری شود

در پی شنیده‌ها درخصوص نحوه انتخاب فرماندار جدید کاشان در دولت سیزدهم یکی از مخاطبان این رسانه با ارسال یادداشتی خواستار ورود امام جمعه کاشان برای پیشگیری از تهدیدها ‌و آسیب های پیش روی شهرستان کاشان از یکدستگی مدیریت در کاشان شد. متن این یادداشت به شرح ذیل است؛

چند روزی از انتخابات خردادماه امسال بیشتر نگذشته بود که آیت الله سلیمانی امام جمعه کاشان در خطبه های نماز جمعه کاشان ضمن تبریک به رئیس جمهور منتخب و اعضای جدید شورای شهر کاشان و پیش بینی یکدستگی مدیران و مسئولین شهری با اشاره به اینکه این موضوع هم فرصت است و هم تهدید از تصمیم گیرندگان خواست که با اتخاذ تصمیماتی مطلوب برای مردم در راستای خدمت به جامعه قدم بردارند.(نقل به مضمون)

در کشاکش انتخاب وزیران دولت جدید بالاخره نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل با جلب نظر و رای اعتماد همکاران خود در مجلس توانست به عنوان وزیر جهاد کشاورزی انتخاب و راهی ساختمان این وزارتخانه مهم شود.

اما در این بین نماینده سابق و وزیر کنونی با این ادعا که میز کاشان در وزارتخانه ایجاد می شود و در جلسات و در کنار وظائف وزارتی، مسائل مربوط به منطقه کاشان را هم پیگیری میکند؛ در محافل شنیده شده که به این بهانه با رایزنی های زیاد در حال انتخاب فرماندارانی همسو و هم نظر و همراه و همدل با خود برای تصدی بالاترین مقام اجرایی تو شهرستان کاشان و آران و بیدگل است.

در مورد آران و بیدگل اجماع و وحدت مثال زدنی معتمدین و ذی نفوذان آن شهرستان باعث شد که فردی به عنوان فرماندار انتخاب شود که جز نزدیکان و حلقه های اول و دوم و سوم و حتی چندم آقای نماینده سابق و وزیر کنونی نباشد ولی در مورد کاشان این موضوع فرق می کند.

طبق شنیده ها انتخاب فرماندار کاشان مراحل پایانی خود را میگذراند و انگار یکی از افراد نزدیک به آقای ساداتی نژاد قرار است با رایزنی های انجام شده راهی ساختمان فرمانداری شود.

در این بین باید در نظر داشت بعد از انتخاب فرماندار سیر تغییر مدیران در ادارات و سازمان های دولتی و نیمه خصوصی نیز آغاز و پیش بینی می شود که تیمی از مدیران نزدیک به آقای ساداتی نژاد در رأس ادارات و سازمانهای دولتی و نیمه دولتی کاشان قرار گیرند.

با این شرایط قابل پیش بینی نبوده و نخواهد بود که با این تغییرات اوضاع و مسائل مختلف شهر و امورات خلق الله چگونه پیش خواهد رفت و حل خواهد شد.

اینکه بگوییم در حال حاضر کاشان در یک بزنگاه و پیچ تاریخی قرار دارد، سخنی به گزافه نگفته ایم و شرایط کنونی مدیران و تصمیم گیرندگان در بخش های مختلف مدیریتی شهرستان و مدیران شهری در یکدستگی بی سابقه ای قرار دارد که تاریخ کاشان به خود ندیده است و اگر این اتفاقات برای مردم کاشان نان نداشته باشد حداقل برای برخی آب دارد تا مجموعه ای از افراد و مدیرانی در کاشان بر مسند قدرت قرار گیرند که شما بخوانید هماهنگی ولی در اصل همراهی خوبی با تیم و شخص آقای وزیر خواهند داشت.

با این شرایط سخن امام جمعه کاشان در تهدیدهای این یکدستگی مدیران را مرور می کنیم که چطور ممکن است این شرایط اوضاع را از شیفتگان خدمت به مسائلی دیگر به دور کند و از این رو پیشنهاد اکید دلسوزان شهرستان کاشان این است که آیت الله سلیمانی نسبت به این تهدیدات احتمالی پیش‌رو شخصا ورود کنند و مانع از اتخاذ تصمیماتی شوند که ممکن است دود آن طی ماه ها و سال های آینده به چشم همه مردم دارالمومنین کاشان رود.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *