• شناسه خبر : 925

هاشمی طاهری:

اقدامات غیرقانونی شهردار پیگیری قضایی می شود

عضو شورای شهر کاشان گفت: اقدامات غیر قانونی شهردار کاشان در احداث زیرگذر مدخل شهر و تولید برنامه کاشانه پیگیری قضایی می شود.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، علی هاشمی طاهری روز شنبه در نشست رسمی شورای شهر کاشان اظهار داشت: شهردار کاشان چرا در جلسات رسمی شرکت نمی کند و همیشه می گوید ماموریت هستم، در حالی که شورا هیچ خبری از این ماموریت ها و نتایجش ندارد و نمی داند کجا می رود.

وی با بیان اینکه مشروعیت و مقبولیت شهردار با شورای شهر است، افزود: نیامدن شهردار به جلسات شورا دهن کجی به نمایندگان مردم است و رئیس شورا کتبا نامه بنویسید و از وی توضیح بخواهد.

هاشمی طاهری تصریح کرد: چرا آنقدر شهردار یک شهر باید خیره سر باشد و با دهن کجی در جلسات شورا حضور پیدا نکند و هر کاری بخواهد انجام دهد الان هم ما دوست نداریم یک طرفه صحبت کنیم خودش بیاید توی جلسه رسمی پاسخ دهد.

 

تولید کاشانه با این محتوا خجالت دارد

این عضو شورای شهر کاشان اظهار داشت: شهرداری بر چه اساسی برنامه تلویزیونی کاشانه را که مصوبه رسمی ندارد و ردیف بودجه ای برای آن تعیین نشده را تولید می کند.

هاشمی طاهری گفت باید خجالت کشید که کاشانه با این محتوا تولید می شود، شهردار بداند که من به عنوان عضو شورای شهر کاشان این حق را برای خودم محفوظ میدانم که این موضوع از طریق شکایت قضایی پیگیری شود.

وی اذعان داشت: شهردار می گوید من این برنامه را با نیروهای روابط عمومی خود می سازم در حالی که ما با اصل این برنامه مخالفیم و برای آن دلیل داریم.

وی با بیان اینکه به دلیل پخش استانی این برنامه جایگاه و منزلت کاشان را پایین آوردید، افزود: الان این برنامه مخصوص شهرداری شده است که کجا آسفالت شده است و مسوول یک ناحیه 15 هزار نفری را آوردند که توضیح بدهد که چه کارهایی در این ناحیه شده است.

وی با اشاره به اینکه برنامه کاشانه فرصتی برای شهر است که نباید با آن سیاسی برخورد شود، افزود: چرا در این برنامه به مسائل کوچک پرداخته می شود بلکه باید مسائل کلان شهر مانند اشتغال، توسعه و آبادانی شهر، اختیارات قانونی مدیران، کارشکنی مدیران استان و عدم تخصیص بودجه های لازم به کاشان در آن بررسی شود.

هاشمی طاهری خاطرنشان کرد: موضوع دستور جلسه آینده شورا برنامه کاشانه باشد تا یکبار درباره آن تصمیم گیری شود.

 

احداث زیرگذر مدخل به نفع کاشان نیست

عضو شورای شهر کاشان با بیان اینکه بحث احداث زیرگذر مدخل شهر از طریق قضایی پیگیری شود، افزود: احداث زیرگذر مدخل شهر به نفع کاشان نیست و الان پشت پنجره فرمانداری مشغول کار هستند که غیرقانونی است

وی تاکید کرد: قرارداد قرارگاه خاتم الانبیا مصوب و ابلاغ نشده است و یک ریال پرداخت هزینه های خاتم الانبیا را تضمین نمی کنیم.

هاشمی طاهری اظهار داشت: 31 سوال درباره مدخل شهر به شورای عالی ترافیک استان ارسال کردیم یک مورد جواب درست ندادند هشتم مرداد سال گذشته در نامه ای به شهرداری 18 مورد گفتیم ولی پاسخی نداند.

وی تصریح کرد: در جلسه با مهدی جمالی نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور برگزار شد ایشان به شهردار کاشان گفتد من به عنوان کسی که بر اساس سابقه و تجربیات شهردار بودن در یزد و اصفهان می گویم بنده صد در صد مخالف این پروژ هستم و نماینده خود را به جلسه شورای عالی ترافیک استان در محل فرمانداری اعزام کرد که ایشان نیز تصمیم اجرا را در حوزه مدیریت محلی دانستند.

هاشمی طاهری در پایان خاطرنشان کرد: رئیس شورای شهر اقدامات غیرقانونی شهردار را بررسی کند که چگونه با وجود مخالفت پنج عضو شورا هر کاری می تواند می کند و باید پیگیری قضایی شود.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *