• شناسه خبر : 9083

مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری کاشان:

افراد فوت شده کرونایی از دیگر متوفیان جداسازی نشده‌اند/ شایعات مطرح شده کذب است

غلامعلی ساران در گفت و گو با پایگاه خبری اهل کاشانم، با اشاره به اینکه در ابتدای شیوع ویروس کرونا تصمیم بر دفن تمام متوفیان بومی و غریبه کرونایی فقط در دارالسلام بود، اظهار داشت: با ابراز ناراحتی برخی از خانواده‌ها مصوب شد متوفیان در همه آرامستان‌های شهرستان کاشان و یا حتی شهرهای دیگر به جز زیارتگاه‌ها دفن شود.

وی با بیان اینکه قبور متوفیان کرونایی باید یک طبقه و با دستورالعمل‌های مشخص شده‌باشد، ابراز داشت: در مورد غسالخانه‌های محلی که در برخی از مناطق اطراف کاشان و جز محدوده شهری است نامه نگاری‌هایی برای تعطیلی آنها کرده‌ایم ولی تاکنون هیچ ترتیب اثری داده نشده‌است.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری کاشان با اشاره به اینکه میانگین آمار متوفیان کاشان در فصل پاییز بیش از دو برابر فصل تابستان بوده‌است، تصریح کرد: در سه ماه فصل پاییز میانگین متوفیان ۱۴ نفر در روز بود در حالی که این میانگین فصل بهار ۱۱ نفر و در تابستان ۸ نفر در روز بود.

وی افزود: خوشبختانه سازمان آرامستان‌های کاشان از لحاظ تجهیزات، امکانات، آمبولانس، مواد بهداشتی و نیروی انسانی هیچ کمبودی ندارد.

ساران تاکید کرد: با توجه به مصوبه ستاد کرونا در حال حاضر شب‌های جمعه آرامستان‌های شهرستان کاشان همچنان میبایست تعطیل باشد و شهروندان اجازه تردد و حضور در آرامستان‌ها را ندارند.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *