• شناسه خبر : 7970

سخنگوی ستاد استانی مبارزه با کرونا اصفهان مطرح کرد:

اعلام محدودیتهای جدید ستاد استانی کرونا در استان اصفهان

سخنگوی ستاد استانی مبارزه با کرونا گفت: طبق آخرین مصوبات ستاد استانی مبارزه با کرونا تصمیماتی برای جلوگیری از شیوع بیشتر این ویروس در سطح استان اصفهان من جمله کاشان گرفته شد.

حجت الله غلامی در گفت و گو با پایگاه خبری اهل کاشانم گفت: طبق آخرین مصوبات ستاد استانی مبارزه با کرونا تصمیماتی برای جلوگیری از شیوع بیشتر این ویروس در سطح استان اصفهان من جمله کاشان گرفته شد.

حجت الله غلامی سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا اصفهان

وی با بیان اینکه قرار شد با توجه به روند رو به رشد شیوع کرونا روشنایی پارکها و تفرجگاه ها خاموش شود، ابراز داشت: هرگونه سرویس دهی در این امکان ممنوع است و فقط با نظر مدیران شهری درصدی از روشنایی این اماکن برای رعایت اصول امنیتی روشن هستند ولی هیچ کس حق اتراق در این امکان را ندارد.

سخنگوی ستاد استانی مبارزه با کرونا با بیان اینکه گشت ارشادی کرونا در سطح استان تشکیل می شود، تصریح کرد: این گشت برای نظارت بر رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی در اماکن پرتردد مثل بازارها، پاساژها، بانکها، درمانگاه ها، مطب ها و غیره فعالیت میکنند و متشکل از افرادی از نیروی انتظامی، بازرسین دانشگاه علوم پزشکی و نیروی بسیج است.

وی با اشاره به اینکه مقرر شد اغذیه فروشی هه و فست فودی ها فقط به صورت بیرون بر فعالیت کنند، افزود: با نظر مدیران دستگاه های اجرایی و خدماتی مقرر شد دورکاری کارکنان آن نهادها انجام شود به نحوی که رضایت ارباب رجوع حاصل و باعث اختلال در خدمات رسانی به مردم نشود.

غلامی با بیان اینکه اپراتورهای جایگاههای سوخت موظف به سوختگیری خودروها هستند تا از تردد رانندگان در پمپ های بنزین جلوگیری شود، گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی هرگونه پیاده روی در این ایام ممنوع است.

سخنگوی ستاد استانی مبارزه با کرونا با اشاره به اینکه سطح رعایت دستورالعمل های بهداشتی توسط مردم استان از ۸۲ درصد به ۶۲ درصد کاهش پیدا کرده است، ادامه داد: در مورد مدارس با توجه به اینکه فقط بین ۱۵ تا ۲۰ درصد دانش آموزان در مدارس حضور پیدا می کنند و الزامی به حضور فیزیکی دانش آموزان در مدارس نیست تصمیم خاصی برای مدارس استان اصفهان گرفته نشد.

وی گفت: این تصمیمات برای تمامی شهرهای استان اجرا می شود و شهری مستثنی از این تصمیمات نیست.


    (0) (0)

    سپتامبر 23, 2020

    متاسفانه ما کاشانی ها اصلا توجهی به بیماری کرونا نمیکنیم باید تمام دستگاهها بااین موضوع کاملا جدی برخورد کنن که نمیکنن

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *