• شناسه خبر : 9790

مدیر نظارت و بازرسی بر اصناف کاشان خبر داد:

اعلام قیمت نرخ میوه‌ها و صیفی جات به صورت هفتگی

حسین عابدی در گفتگو با پایگاه خبری اهل کاشانم با اشاره به تشکیل کمیته هماهنگی نرخ میوه و صیفی جات در شهرستان کاشان اظهار داشت: مقرر شد نرخ میوه و صیفی جات در شهرستان کاشان به صورت هفتگی در این کمیته در سه سطح ممتاز، درجه یک و درجه دو تعیین و اعلام شود.

وی با بیان اینکه میوه های ممتاز اغلب به صورت بسته بندی و میوه های خاص هستند، ابراز داشت: میوه های درجه یک همان میوه های درشت و باکیفیت عالی و میوه های درجه دو میوه های ریز و کوچک هستند که در کاشان اغلب میوه ها درجه یک و دو است.

مدیر نظارت و بازرسی بر اصناف کاشان با اشاره به اینکه در این کمیته نمایندگانی از تعزیرات حکومتی، اداره صمت، بازرسی ونظارت بر اصناف، اتحادیه میوه و تره بار و حوزه ساماندهی مشاغل شهری حضور دارند، افزود: نرخ های اعلام شده با توجه به استعلام از شهرهای مختلف و فاکتورهای خرید عمده فروشان که به تایید این کمیته رسیده به صورت هفتگی در روز سه شنبه هر هفته اعلام می شود و اجرای آن از طرف واحدهای صنفی فروش میوه و صیفی جات لازم الاجراست.

‌وی تاکید ‌کرد: صاحبان واحدهای صنفی فروش میوه و صیفی جات میبایست فاکتور خرید به مشتری ارایه نمایند و لازم است اتیکت قیمت را برای هر میوه نصب کنند.

عابدی با اشاره به اینکه برخی از نرخها ممکن است به دلیل نوسان قیمت و کاهش یا افزایش عرضه و تقاضا تغییر کند، بیان داشت: اینگونه تغییر نرخ ها متعاقبا به مردم اعلام می شود.

وی ادامه داد: گشت‌های مشترکی از دستگاههای نظارتی بصورت روزانه در سطح شهر و میدان میوه و تره بار در حال بازرسی به استناد نرخ هفتگی هستند و مردم هم در صورت مشاهده هرگونه تخلف می توانند از طریق سامانه ۱۲۴ یا با استفاده از شماره تلفن های ۵۵۵۴۳۰۱۰، ۵۵۴۶۷۵۷۸، ۵۵۵۴۴۱۱۱ مراتب را اعلام کنند تا مورد بررسی قرار گیرد.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *