• شناسه خبر : 12816

اعضای هیات رییسه شورای اسلامی شهرستان کاشان انتخاب شدند

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، آیین تحلیف اعضای شورای اسلامی شهرستان کاشان در دوره ششم و انتخاب هیات رئیسه برگزار شد و در این جلسه و پس از رای‌گیری اعضا، جواد حاج قدیری راوندی به عنوان رئیس شورای اسلامی شهرستان کاشان در دوره ششم انتخاب شد.


مهدی تقی پور نیاسر نیز به عنوان نایب‌ رئیس شورای شهرستان کاشان برگزیده شد و حمیدرضا قمی به عنوان منشی اول و فرشاد جعفری ویدوجی به عنوان منشی دوم شورا و همچنین علی مسلمی به عنوان منشی سوم و خزانه‌دار شورا در آغاز فعالیت ششمین دوره خود انتخاب شدند.

ابوالقاسم باقری‌زاده نیز به عنوان سخنگوی شورای اسلامی شهرستان و محمد ارباب به عنوان نماینده شورای اسلامی شهرستان کاشان در شورای اسلامی استان اصفهان انتخاب شد و در راستای اجرای مواد 89 و 90 قانون شوراها و تبصره‌های ذیل و همچنین آیین نامه اجرایی ماده 90 قانون شوراها، ابوالقاسم باقری‌زاده و عباسعلی کاردان به عنوان نمایندگان شورای شهرستان برای عضویت در هیات حل اختلاف و رسیدگی به شکایات شهرستان کاشان انتخاب شدند.


رضا آقامحمدی، علی مسلمی، ابوالقاسم باقری‌زاده و عباسعلی کاردان نیز به ترتیب به عنوان نمایندگان شورای شهرستان برای عضویت در هیات های تطبیق در بخش مرکزی، قمصر، نیاسر و برزک انتخاب شدند و در پایان اعضای شورای اسلامی شهرستان کاشان سوگندنامه خود را نیز قرائت کردند.

لازم به ذکر است، اعضای انتخابی شورای اسلامی شهرستان کاشان از میان اعضای شورای اسلامی هفت شهر این شهرستان است که نامزدان با اخذ رای از سوی اعضای شوراهای اسلامی شهرهای شهرستان کاشان انتخاب می‌شوند.


    (1) (0)

    سپتامبر 14, 2021

    قاسم باقری زاده با چه سابقه مشعشعی به شورای اسلامی شهر کاشان راه یافته است ؟ خوب بود سوابق او را در چهار سال مثلا فعالیت او در شورای روستای ازناوه از توابع نیاسر کاشان بررسی می‌کردید و یا از مردم روستا در خصوص او و خصوصیات اخلاقی اش تحقیق مختصری می‌کردید! ! بهر حال سنت بر این است که هر کس که خوش خدمتی کرد سهمی به او داده شود .

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *