• شناسه خبر : 3411

یک هفته مانده به اکران انیمیشن بنیامین:

از رونمایی عکس های بنیامین تا دیدار نماینده مجلس با عوامل فیلم

در فاصله یک هفته تا اکران انیمیشن بنیامین در سینماهای سراسرکشور علاوه بر رونمایی عکس های این فیلم سینمایی، نماینده مردم کاشان در مجلس با حضور در موسسه پویانمایی آینده نگار با عوامل سازنده آن دیدار و گفتگو کرد.

انیمیشن بنیامین

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، انیمیشن سینمایی «بنیامین» ساخته هنرمندان کاشانی در مؤسسه پویانمایی «آینده نگار» به تهیه‌کنندگی «مصطفی حسن آبادی» و کارگردانی «محسن عنایتی» به عنوان اولین انیمیشن سال 1398 سینمای ایران از 15 آبان‎ماه در سراسر کشور اکران می‌شود.

شرکت بهمن سبز که پیش از این تجربه موفق اکران انیمیشن‌های سینمایی «شاهزاده روم» و «فیلشاه» را در کارنامه دارد، پخش این انیمیشن مهیج و بامزه را برای کودکان برعهده دارد.

همچنین «سید جواد ساداتی‌نژاد» نماینده شهرستان‌های کاشان، آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی به همراه جمعی از مسوولین در بازدید از موسسه پویانمایی «آینده‌نگار» ضمن تقدیر از تلاش‌های هنرمندان جوان کاشانی در تولید انیمیشن سینمایی «بنیامین» گفت: به وجود جوانانی چون شما در شهر کاشان افتخار می کنیم و وظیفه خود می دانیم از این اثر تحسین برانگیز و فاخر به صورت همه جانبه حمایت کنیم.

ساداتی‌نژاد افزود: گردش مالی صنعت پویانمایی در جهان بیش از ۲۰۰ میلیارد دلار است ولی متاسفانه کشورمان سهمی از آن ندارد که باید با تکیه بر توانمندی های هنرمندان فعال در هنر انیمیشن برای رسیدن به جایگاهی قابل قبول در بین کشورهای سازنده تلاش کرد.

مصطفی حسن‌آبادی، تهیه‌کننده انیمیشن سینمایی «بنیامین» در این دیدار به تشریح روند تولید این فیلم سینمایی و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای اکران این اثر در سینماهای سراسر کشور پرداخت و گفت: امیدواریم با اکران «بنیامین» شاهد تولید پویانمایی‌های بیشتری در این خطه هنر دوست و هنرمند پرور و به راه افتادن چرخ صنعت انیمیشن در این منطقه باشیم.

حسن آبادی با بیان اینکه هنر انیمیشن در کاشان شدیدا مهجور مانده است، تصریح کرد: امیدواریم بنیامین فتح بابی باشد در این راستا تا مسوولین اهمیت بیشتری به انیمیشن بدهند و با حمایت های خود در زمان اکران بنیامین علاوه بر زمینه سازی جهت تولید محتوای سالم برای کودکان باعث کارآفرینی و اشتغال زایی برای جوانان با استعداد شهرستان شوند.

در خلاصه داستان «بنیامین» آمده است: خرابکاری‌ آشر، دوست بامزه اما دست و پا چلفتی بنیامین باعث اسارت مادر بنیامین توسط سربازان پادشاه می‌شود. بنیامین تصمیم می‌گیرد برای نجات مادرش به سفری پرخطر برود و این سرآغازی است برای ماجراهای پرفراز و نشیب بنیامین و آشر…

 

در ادامه برای مشاهده تصاویر کامل این انیمیشن روی عکس کلیک کنید:


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *