• شناسه خبر : 6282

بسته خبری اهل کاشانم؛

از تعطیلی جشنواره گل و گلاب کاشان تا افزایش پهنای باند اینترنت

در بخش بسته خبری ، مروری بر اخبار مهم کاشان در خبرگزاری های کشور می شود.

کاشان هیچ برنامه ای برای مراسم گلابگیری ندارد

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کاشان با اشاره به شیوع بیماری کرونا در کشور، گفت: برای گلاب گیری امسال در این شهرستان هیچ برنامه ای نداریم.

مهران سرمدیان در گفت و گو با ایلنا، درباره گلاب گیری در اردیبهشت ماه امسال در شهرستان کاشان، اظهار داشت: بر اساس تصمیم ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا تا اطلاع ثانوی هیچگونه جشنواره و برنامه‌ای در شهرستان برگزار نخواهد شد.

وی همچنین با اشاره به اینکه از پذیرش هرگونه گردشگر به شهرستان کاشان معذوریم، افزود: تمامی اماکن تاریخی و گردشگری شهرستان تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

بازار بزرگ کاشان همچنان تعطیل است

رئیس کمیته بازرسی ستاد مقابله با کرونا در کاشان گفت: بازار بزرگ و تاریخی کاشان بسته است و دیگر مجتمع‌های تجاری، پاساژها و همچنین بازارهای روز کاشان نیز تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

به گزارش مهر، عابدی ضمن اشاره به برخورد با متخلفین واحدهایی که دستورالعمل‌های ابلاغ شده را رعایت نمی‌کنند، بیان داشت: بازرسان اتاق اصناف با همکاری نیروی انتظامی و همچنین تعزیرات حکومتی نظارت خود را به واحدهای صنفی مجاز برای فعالیت به منظور رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی تشدید می‌کنند و در صورت هرگونه تخلف طبق ضوابط قانونی اقدام می‌کنند.

افزایش پهنای باند اینترنت کاشان 

مدیر مخابرات شهرستان کاشان از افزایش پهنای باند اینترنت در شهرستان کاشان از 10G به 20G در شهرستان کاشان خبر داد.

به گزارش موج اصفهان، قاسمعلی سلوکی در خصوص تقویت و پایداری شبکه مخابراتی در شهرستان کاشان بیان داشت: افزایش پهنای باند DLC و ONU های موجود در این شهرستان و تامین ارتباط فیبر نوری دفتر خبری صدا و سیمای کاشان از جمله اقدامات ویژه در ایام نوروز بوده است.


    (0) (0)

    آوریل 13, 2020

    من الان بازار هستم و مغازه ها بازه

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *