• شناسه خبر : 18540

ارتفاع برف در گردنه قهرود به یک متر رسیده است/ نجات پیرمرد و پیرزن گرفتار در محورهای مواصلاتی کاشان

علی اکبر آقایی در گفت‌وگو با پایگاه خبری اهل کاشانم، ضمن اشاره به بارش نزولات آسمانی طی روز‌های گذشته تاکنون اظهار داشت: بر این اساس پنج اکیپ راهداری شامل 13 نفر از همکاران در مسیرهای مختلف به ویژه مسیرهای کوهستانی مشغول به خدمت‌رسانی هستند‌.
وی با بیان اینکه به منظور خدمت‌رسانی به شهروندان هشت دستگاه انواع ماشین‌آلات در محورهای مواصلاتی کاشان مشغول به خدمت‌رسانی هستند، افزود: سه اکیپ در محور کامو، یک اکیپ در محور قزاآن و یک اکیپ نیز در محور برزک مشغول به خدمت‌رسانی هستند.
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان کاشان با بیان اینکه ارتفاع برف در برخی نقاط کوهستانی همچون گردنه قهرود به یک متر رسیده است، ابراز داشت: اکیپ‌های راهداری به صورت شبانه‌روزی مشغول به خدمت‌رسانی بوده و بر همین اساس 41 ماشین گرفتار در محورهای مواصلاتی توسط همکاران نجات پیدا کردند.
وی با بیان اینکه همکاران ما در اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان کاشان تاکنون 164 نفر از شهروندان گرفتار در محورهای مواصلاتی را نجات دادند، گفت: در میان نجات‌یافتگان پیرزن و پیرمردی نیز وجود داشتند که با کمک ماموران راهداری در حالی که حال نامساعدی نیز داشتند نجات پیدا کردند.
آقایی با بیان اینکه 185 تُن شن و نمک تاکنون در سطح جاده‌ها و محورهای مواصلاتی شهرستان کاشان استفاده شده است، تصریح کرد: با تلاش همکاران ما در مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان کاشان تاکنون 800 کیلومتر از محورهای مواصلاتی این شهرستان برف‌روبی و بازگشایی شد.
وی با بیان اینکه شهروندان در شرایط فعلی از سفرهای غیرضروری به ویژه در محورهای کوهستانی اجتناب کنند، تاکید کرد: در صورت لزوم سفر پیش از حرکت از وضعیت جاده‌ها مطلع و حتما با تجهیزات کامل زمستانی نظیر زنجیرچرخ سفر کنند.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *