• شناسه خبر : 6140

ادارات دولتی کاشان تا 15 فروردین تعطیل شد

دادستان عمومی و انقلاب کاشان از تعطیلی ادارات و نهادهای عمومی شهرستان کاشان تا 15 فروردین بنابر تصمیم ستاد پیشگیری ار کرونا کاشان بر اساس تفویض اختیار انجام شده از سوی ستاد مقابله با کرونای استان اصفهان خبر داد.

روح الله دهقانی روز دوشنبه در گفتگو با پایگاه خبری اهل کاشانم افزود: با توجه به وضعیت حاد شیوع ویروس کرونا در کاشان و مصوبات انجام شده در جلسه مورخ 29 اسفندماه ستاد پیشگیری مقابله با کرونا تصمیم به تعطیلی کلیه ادارات دولتی و کارخانجات این شهرستان تا 15 فروردین گرفته شد.

وی تاکید کرد: با تعطیلی مطلق ادارات، نهادهای عمومی کاشان و کارخانجات و اصناف با همراهی شهروندان و عزم جزم مسئولین گام بزرگی برای شکست بیماری کرونا برداشته خواهد شد.

دهقانی خاطرنشان کرد: تصمیم بر تعطیلی ادارات دولتی کاشان در جلسه ستاد پیگیری از کرونا با حضور دکتر محمد توکلی نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت و نماینده مجلس کاشان و آران وبیدگل و سایر اعضای ستاد در محل فرمانداری کاشان برگزار شد که همگی اعضا به اتفاق آرا در خصوص تعطیلی ادارات دولتی کاشان تا 15 فروردین تصمیم گیری نمودند.


    (0) (0)

    مارس 23, 2020

    بدون تعطیلی بانکها که فی الواقع به مراکز مبادله ویروس کرونا تبدیل شده این تصمیم تاثیر چندانی نخواهد داشت.چرا که میزان پخش آلودگی بانکها چند برابر ادارات است.

    mr.mry
    (1) (0)

    mr.mry

    مارس 23, 2020

    بدون تعطیلی بانکها که فی الواقع مراکز نشر آلودگی هستند این تصمیم اثربخش نخواهد بود.

    ملیحه
    (1) (0)

    ملیحه

    مارس 23, 2020

    لطفا تکلیف شورای حل اختلاف را مشخص کنید تعطیل هست یا نه؟؟؟؟؟

    علی مصلحی
    (0) (0)

    علی مصلحی

    مارس 23, 2020

    دادستان آران و بیدگل اعلام کرده تعطیلی ادارت دولتی نه در اختیار مقامات شهرستانی که حتی در اختیار مقامات استانی هم نیست.

    (0) (0)

    مارس 24, 2020

    باسلام باطلاع می رساند،کلیه مدیران موظف اند حضور کارمندان خود را تا پایان هفته به حداقل ممکن و در حد ضرورت برسانند. لیکن کارمندان می بایست آماده باش و در دسترس باشند. این پیامک فرمانداری است

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *