• شناسه خبر : 14050

احتمال یخبندان در مناطق کوهستانی کاشان

عباس ارغوانی رییس اداره هواشناسی کاشان در گفتگو با پایگاه خبری اهل کاشانم، با بیان اینکه جمع بارش 24 ساعت گذشته کاشان پنج میلی متر است، اظهار داشت: جمع بارش های سال زراعی امسال به 37.6 میلی متر و میانگین بارش بلند مدت تا این تاریخ به 11.8 میلی‌متر بوده است.


وی با بیان اینکه در سال گذشته میانگین بارش بلند مدت تا این تاریخ به 7.4 میلی متر بوده، افزود: پیش بینی می شود از امروز تا اواخر روز شنبه شرایط آسمان صاف در بعد از ظهر کمی ابری همراه با غبار صبحگاهی پیش بینی می شود.

رئیس اداره هواشناسی شهرستان کاشان با بیان اینکه شرایط پایداری در این ایام را شاهد هستیم، ابراز داشت: روند دمایی صبحگاهی و در ابتدای روز یک تا دو درجه سانتی گراد کاهش پیدا می کند به نحوی که مناطق کوهستانی می‌توان شاهد یخبندان بود.

وی با بیان اینکه بیشترین بارش طی 24 ساعت گذشته در منطقه کاشان مربوط به قهرود با 13.5 میلی متر  بوده است، گفت: رحق با 10 میلی متر، برزک و کامو چوگان با 9.5 میلی متر قمصر با 9 میلی متر، جوشقان قالی با شش میلی متر، حسین آباد کویر با شش میلی متر، بهره با 5.5 میلی متر، تقی آباد و دهزیره با 3.8 میلی متر و نیاسر با 3.2 میلی متر در رتبه های بعدی قرار دارند.


    چت
    (1) (0)

    چت

    نوامبر 18, 2021

    مفید بود

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *