• شناسه خبر : 7022

مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش:

آزمون های سراسری ورودی مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان برگزار می شود

مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش کاشان گفت: آزمون های سراسری ورودی مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان برگزار و این اداره آمادگی کامل برای برگزاری این آزمونها دارد غیر از اینکه از طرف وزارت آموزش و پرورش تصمیمی جدید اتخاذ شود.

حمزه چاووشی در گفت و گو با خبرنگار اهل کاشانم با اشاره به برگزاری آزمون های سراسری مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان در جمعه هفته جاری و هفته آینده اظهار داشت: تا این لحظه دستوری بابت عدم برگزاری این دو آزمون ابلاغ نشده است و این دو آزمون بر طبق برنامه از پیش تعیین شده برگزار می شود.

وی با اشاره به شیوع مجدد ویروس کرونا در کشور ابراز داشت: مدیریت آموزش و پرورش کاشان تابع تصمیمات وزارت آموزش و پرورش است و در صورتیکه هر تصمیم جدیدی از طرف این وزارتخانه اتخاذ و ابلاغ شود، به اطلاع داوطلبان و خانواده های آنان می رسد.

مسئول  روابط عمومی آموزش و پرورش کاشان از رقابت یک هزار و 10 دانش آموز در کاشان در قالب آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی در جمعه هفته جاری خبر داد و تصریح کرد: این آزمون در 9 حوزه متحانی شامل چهار حوزه پسرانه و پنج حوزه دخترانه برگزار می شود.

وی همچنین از برگزاری آزمون ورودی مدارس تیزهوشان در جمعه هفته آینده خبر داد و بیان داشت: این آزمون نیز در 12 حوزه امتحانی و در بین یک هزار و 509 داوطلب و در دو نوبت صبح مخصوص دانش آموزان داوطلب پایه ششم به هفتم و بعد از ظهر مخصوص دانش آموزان داوطلب مقطع نهم به دهم برگزار می شود.

چاووشی افزود: برگزاری این آزمون ها با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی همراه است و داوطلبان باید با رعایت کامل مسائل بهداشتی همچون استفاده از ماسک در محل برگزاری آزمون حضور داشته باشند.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *