• شناسه خبر : 11126

آزادراه اصفهان_ نطنز _کاشان الکترونیکی شد

بنابــر مصوبــه ســتادملی کرونــا و بــا توجه بـه ایجـاد زیرسـاخت های لازم و با ابلاغ معاونت ساخت و توسعه آزادراه‌های کشور، دریافـت عـوارض در آزادراه اصفهان-نطنز-کاشان بـه صـورت الکترونیکــی در حال انجام است.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، مدیرعامل شرکت سان آرا با تاکید بر اجرای طرح مکانیزه شدن دریافت عوارض در آزادراه اصفهان نطنز کاشان گفت: با نصب دوربین، پلاک همه خودروهای عبوری ثبت می‌شود و مسافران می توانند به صورت آنلاین عوارض خود را پرداخت کنند که این شیوه علاوه بر صرفه جویی در وقت مسافران به حذف توقف خودروها کمک می‌کند.



حمید عشقی افزود: پیش بینی می‌کنیم با اجرای این طرح ۵۰ درصد درآمد ما کاهش یابد زیرا همه مسافران خود را ملزم نمی‌دانند که در لحظه عوارض را پرداخت کنند و آن را به تاخیر می‌اندازند.

وی ارسال نشدن پیامک به همه مسافران برای پرداخت عوارض را از دیگر مشکلات برشمرد و گفت: بررسی‌ها نشان می‌دهد پلاک‌های خوانده شده توسط دوربین با آنچه ما به صورت دستی از ترددها ثبت کردیم 30 درصد مغایرت دارد که باید پیگیری شود.

عشقی تعدیل نیروهای قراردادی و روزمزد فعال در بخش دریافت عوارض را با توجه به مکانیزه شدن آن از دیگر مشکلات پیش روی شرکت دانست و یادآور شد: آزادراه اصفهان _ نطنز _ کاشان به زودی زود موفق به اجرای طرح مکانیزه شدن دریافت عوارض خواهد شد.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *