• شناسه خبر : 18851

آبشار نیاسر در صدر‌ بازدید جاذبه‌های گردشگری بخش‌های کاشان

رییس اداره میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی شهرستان کاشان از بازدید بیش از ۱۷۵ هزار گردشگر و مسافر نوروزی از ابنیه تاریخی بخش های شهرستان کاشان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، احمد دانائی نیا گفت:  ۱۷۵۵۵۴ نفر از آثار تاریخی بخش های شهرستان بازدید کرده اند.

دبیر ستاد خدمات سفر شهرستان کاشان‌ افزود: این آمار از تاریخ ۲۶ اسفندماه ۱۴۰۱  تا پایان روز ۸ فروردین ۱۴۰۲  بر اساس بازدید از ۱۸ اثر تاریخی، طبیعی، مذهبی و موزه ها در سه شهر برزک، قمصر و نیاسر می باشد.

آبشار نیاسر

احمد دانائی نیا تصریح کرد: دربخش نیاسر ۱۴۹۸۸۵ نفر بازدید صورت گرفته که در این بین آبشار نیاسر با بازدید ۶۹۹۰۰ نفر، رتبه اول بازدید گردشگران را در بین آثار تاریخی بخش نیاسر  دارا می باشد.

به گفته وی، باغ تاریخی تالار با ۵۵۲۰۰ نفر بازدید و چارتاقی نیاسر ۲۱۴۵۰ نفر بازدید، در رتبه های بعدی بازدید میهمانان نوروزی قرار دارند.

دانائی نیا‌ تاکید کرد: در بخش قمصر ۱۸۶۸۳بازدید صورت گرفته که در این بین باغ پرندگان با ۱۵۳۰۰ نفر بازدید، امامزاده پیر داوود با ۲۰۰۸ نفر بازدید و امامزاده پیرسلیمان با ۱۳۷۵ نفر بازدید در مکان های اول تا سوم بازدید مسافران نوروزی در بخش قمصر قرار دارند.

دانائی نیا در ادامه با بیان اینکه از بخش برزک نیز ۶۹۸۶ بازدید توسط گردشگران و مسافران نوروزی صورت گرفته افزود:بقعه باباافضل مرق با ۲۹۰۸نفر بازدید، امامزاده سراج الدین با ۱۰۱۱ بازدید و تپه قلعه برزک با ۹۷۹ بازدید در رتبه های اول تا سوم بخش برزک قرار دارند.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *