• شناسه خبر : 5959

فرماندار شهرستان کاشان اعلام کرد؛

۸۸ فوتی براثر کرونا در منطقه کاشان

فرماندار کاشان از فوت ۸۸ نفر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در منطقه کاشان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، فرماندار ویژه کاشان دوشنبه شب با حضور در برنامه هر خانه یک پایگاه سلامت به شفاف سازی در خصوص ویروس کرونا در شهرستان کاشان پرداخت و عنوان کرد: براساس گزارش وزارت بهداشت و درمان از ابتدای شیوع ویروس کرونا از ابتدای اسفندماه امسال تاکنون 88 نفر در شهرستان کاشان و آران و بیدگل بر اساس این ویروس فوت شده اند.

علی اکبر مرتضایی افزود: با وجود تمام پیشگیری ها و اقدامات صورت گرفته این آمار تاسف بر انگیز وجود دارد که حدود 1056 نفر درحال حاضر درگیر بیماری هستند و خبر خوب در این خصوص این است که نیمی از مبتلایان به کرونا ویروس از آغاز شیوع تا کنون درمان و ترخیص شده اند.


    محمدرضا
    (0) (0)

    محمدرضا

    مارس 10, 2020

    سلام. شهر آران و بیدگل با 100هزار نفر جمعیت تنها یک بیمارستان فعال دارد و این بیمارستان جوابگوی بیماران کرونایی نیست. روزانه شاهد فوت 4الی 5 نفر از همشهریان آران و بیدگلی هستیم. خیلی ها در بیمارستا ندر بخش اورژانس چند هفته بستری هستند و هنوز به بخش اصلی بیمارستان به دلیل نبود تخت نرفته اند. وضعیت در شهر اران و بیدگل خیلی خطرناک است و ما روزانه شاهد فوت همشهریان مان به علت کرونا هستیم. خواهشا چاره ای اندیشیده شود

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *