• شناسه خبر : 9744

رئیس بیمارستان بهشتی کاشان:

۶۸ زوج نابارور در بخش نازایی و ناباروری به باروری تثبیت شده دست یافته‌اند

ابوالفضل شجاعی درگفتگو با پایگاه خبری اهل کاشانم با اشاره به اینکه بیمارستان شهید بهشتی کاشان طی یکسال اخیر درگیر مبارزه با ویروس کرونا بود، اظهار داشت: علیرغم این موضوع بخش نازایی و ناباروری این بیمارستان همچنان مشغول ارائه خدمات به زوج های نابارور بود.


وی با بیان اینکه در طول هشت ماه گذشته ۶۸ زوج نابارور طی فرآیندهای درمان نازایی و ناباروری بخش نازایی و ناباروری بیمارستان شهید بهشتی کاشان به باروری تثبیت شده دست یافته‌اند، ابراز داشت: این مرکز بهترین و بروز‌ترین دستگاه های درمان ناباروری و اتاق عمل مجزا را داراست.

رئیس بیمارستان شهید بهشتی کاشان با بیان اینکه حدود ۱۰ تا ۲۰ درصد زوج های جامعه دارای مشکلات ناباروری هستند، تصریح کرد: مرکز درمان ناباروری بیمارستان شهید بهشتی کاشان تنها مرکز پذیرش و درمان زوجین نابارور در شمال استان اصفهان است.

وی از مراجعه زوج های نابارور از دیگر شهرها و استان‌های کشور به این مرکز اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه ۹۰ درصد هزینه های مالی درمان زوج‌های نابارور مورد حمایت وزارت بهداشت است، مراجعین به این مرکز هزینه های بسیار کمتری نسبت به مراکز خصوصی پرداخت می‌کنند.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *