• شناسه خبر : 16842

یک ریال برای انتقال انبار نفت کاشان در سفر استانی ریاست جمهوری اختصاص ندادند

رئیس شورای شهر کاشان از عدم اختصاص بودجه به بیمارستان بقیه الله کاشان و انتقال انبار نفت به خارج از محدوده شهری در سفر استانی رئیس جمهور و هیات دولت به استان اصفهان انتقاد کرد.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، علی هاشمی طاهری در هفتاد ویکمین نشست رسمی  شورای شهر کاشان با گلایه مندی از بی توجهی به جایگاه شورای شهر در سفر استانی ریاست جمهوری افزود: در اختصاص بودجه های سفر استانی رئیس جمهور هیچ هماهنگی و تعاملی با شورای شهر صورت نگرفت و اعضای شورا هم تصمیمات و بودجه دو هزار میلیارد تومانی برای کاشان را در سخنرانی ها و اخبار شنیده اند.

وی با اشاره به ایجاد خسارت های زیادی به شهر و مردم در صورت انفجار انبار نفت کاشان گفت: برای انتقال انبار نفت در خیابان 22 بهمن یک ریال بودجه هم اختصاص ندادند و از طریق وزرات خانه گفتند بروید سند این مکان را آماده کنید تا با فروش آن این کار را انجام دهیم!

رئیس شورای شهر کاشان تصریح کرد: از اینکه هیچ بودجه ای به بیمارستان بقیه الله این شهرستان در این سفر اختصاص داده نشد بسیار ناراحت و گلایه مند هستیم و از دولت انفلابی دکتر رئیسی توقع داریم یک نگاه ویژه به ساخت این بیمارستان کنند.

وی با بیان اینکه استاندار اصفهان باید نگاه ویژه ای به کاشان کند، افزود: بیمارستان های کاشان به مردم چند استان و شهر اطرافش خدمات می دهد ولی به بهانه اینکه بیمارستان بقیه الله پیشرفت 40 درصدی نداشته بودجه ای به آن اختصاص ندادند.

هاشمی طاهری خاطرنشان کرد: بیمارستان اخوان، متینی و نقوی را خیرین ساخته اند و کاشان در بحث خیرین سلامت، مدرسه ساز و شهرساز در کشور سرآمد است و بنابراین دولت باید برای  بحث سلامت و درمان مردم در ساخت بیمارستان بقیه الله کمک کند.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *