• شناسه خبر : 13955

گزینه‌های احتمالی فرمانداری کاشان، این سه نفر شانس بیشتری دارند

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم طبق شنیده ها و بر اساس اطلاعات رسیده از منابع آگاه در مرکز استان هم اکنون سه گزینه بیش از دیگران شانس انتخاب به عنوان فرماندار کاشان را دارند و حال این استاندار و دیگر مشاورین و معاونین در استانداری هستند که باید فرماندار ویژه کاشان را با آن جغرافیای ژئوپولتیک و یک شهر مهم و تاثیرگذار در سطح استان انتخاب کنند.

شواهد و قرائن حاکی از آن است که مرتضی عمومهدی فرمانده پیشین ناحیه مقاومت کاشان و رییس ستاد سپا‌‌‌‌‌‌‌‌ ه استان اصفهان، محمد شریف زارعی مدیر سابق فرهنگی دانشگاه کاشان و استاد دانشگاه و مهدی واصفی رییس اسبق اداره صنعت، معدن و تجارت کاشان و همچنین رییس سابق بسیج وزارت صمت کشور از جمله محتملترین گزینه ها برای تصدی فرمانداری کاشان تا به این لحظه هستند.

مرتضی عمومهدی به عنوان محتمل ترین گزینه از بین افراد مطرح شده است.

آقای عمومهدی بیش از سه سال فرمانده ناحیه مقاومت کاشان بود.

محمد شریف زارعی دیگر گزینه جدی برای تصدی فرمانداری کاشان است. این استاد دانشگاه که دارای مدرک دکترای مکانیک است، پیشتر مدیر فرهنگی و رییس بسیج دانشجویی دانشگاه کاشان بود که مدتی نیز معاون دانشجویی دانشگاه علامه بروجردی شهرستان بروجرد را نیز بر عهده داشت.

مهدی واصفی، سومین گزینه جدی برای تصدی فرمانداری کاشان است که رییس ستاد تبلیغاتی حجت الاسلام رئیسی در کاشان‌ در انتخابات گذشته بود و سابقه مشاور مدیرعامل شهرکهای صنعتی استان اصفهان و مشاور مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر را در کارنامه دارد.

مهدی واصفی پیش از آن رییس بسیج وزارت صمت و همچنین رییس اداره صمت کاشان بوده است.

البته در این بین گزینه های دیگری نیز وجود داشته اما‌ به هر ترتیب آنچه ذکر شد بر اساس شنیده ها و مستند به اظهارات منابع مطلع در سطح استان و استانداری اصفهان است که پرواضح است تا ابلاغ فرماندار محترم از طرف استاندار صادر نشود هیچکدام از این نامها را نمیتوان به عنوان فرماندار ویژه کاشان قلمداد کرد.


    حمید طاهری
    (0) (1)

    حمید طاهری

    نوامبر 14, 2021

    سلام و دعای خیر در اراضی واقع در طاهرآباد کاشان عده ای اقدام به تصرف زمینهای اراضی ملی نموده و زمینهای کشاورزی را به خانه باغ تبدیل می کنند هیچ مقام مسئولی تا کنون جهت اقدام و جلو گیری قدمی بر نداشته و شهر داری منطقه 2 طاهرآباد بی تفاوت واقدامی انجام نمی دهد از مسئولین محترم تقاضای پیگیری جدی را داریم . ( زمینهای قاضی آباد و زمینهای پشت شهرک شهید اشرفی اصفهانی

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *