• شناسه خبر : 15126

کمک رسانی به ۱۰ خودرو گرفتار درمحورهای مواصلاتی کاشان

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان کاشان در گفتگو با پایگاه خبری اهل کاشانم، ضمن اشاره به نزول بارش الهی در منطقه کاشان اظهار داشت: بارش در حال حاضر در منطقه قهرود در حال باریدن است و باران در محور برزک قطع شده استبه طوری که از ساعت 20 دیشب بارش‌ها آغاز شد و 10 سانتی متر برف را در محور قهرود کامو تجربه کردیم.


علی اکبر آقایی با بیان اینکه 10 دستگاه خودرو گرفتار در برف آزادسازی شدند، افزود: 20 شهروند گرفتار در محورهای مواصلاتی توسط مأموران راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان کاشان نجات پیدا کردند و هفت دستگاه ماشین آلات نیز در محورهای مواصلاتی به ارائه خدمت می‌پرداختند.

وی با بیان اینکه 15 نفر از پرسنل این اداره به شهروندان کاشانی در محورهای مواصلاتی ارائه خدمات داشتند، ابراز داشت: محور قهرود جوینان تا انتهای حوزه جوشقان قالی، محور کامو آزران و آزران تا سه راهی موته محورهای مواصلاتی متأثر از برف و باران بودند.

وی با بیان اینکه در مجموع 100 کیلومتر از محورهای مواصلاتی کاشان سه مرتبه بازگشایی شدند، گفت: در مجموع با توجه به بارش نزولات آسمانی 300 کیلومتر در مجموع بازگشایی شد و همکاران ما همچنان در محورهای مواصلاتی شهرستان کاشان به ویژه محورهای کوهستانی در راستای ارائه خدمت حضور دارند.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *