• شناسه خبر : 6005

کاشان شب چهارشنبه آخر سال را بدون حادثه سپری كرد

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: این سازمان امسال با برنامه ریزی های ویژه و آماده باش کامل با استقرار ۱۵ تیم عملیاتی توانست با مشارکت قابل تقدیر شهروندان بدون حادثه شب چهارشنبه آخر سال را سپري كند.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، محمدمسعودچایچی با اشاره به آماده باش تیم های عملیاتی این سازمان در شب چهار شنبه آخر سال اظهار داشت: خوشبختانه تعداد فقط دو ماموریت مهارحریق درخت وضایعات انجام گرفته آتش نشانان در این شب ، هاكي از بدون حادثه بودن اين شهر بوده است.

وی با تاکید براین که امسال در کنار پیشگیری از حوادث در جهت جلوگیری از انتشار ویروس کرونا به صورت کشوری از خانواده ها خواسته شده بود که در خانه بمانند با شایستگی شهروندان کاشانی این درخواست را عملی کرده و شاهد هیچگونه اجتماعی از این بزرگوارن نبوده ایم و بر اساس گزارش های اعلام شده هیچگونه گزارش مصدومیتی در عملیات های انجام گرفته آتش نشانان،گزارش نگردیده است.

وی نقش به سزای فرهنگ سازی و اطلاع رسانی این سازمان ،در راستای ترویج فرهنگ ایمنی شهروندان را از انجام برنامه های مهم قلمداد کرد و گفت: چاپ و توزیع پوسترهای آموزشی و ویژه چهارشنبه سوری، نصب تابلوهای هشداردهنده نکات ایمنی در معابر سطح شهر و درج نکات و هشدارهای ایمنی در جراید و سایت های خبری و استفاده مناسب از فضای مجازی،ارسال پیامک به شهروندان از عوامل کاهش حوادث امسال بوده است.

چایچی خاطرنشان کرد: در مجموع می توان اینطور ارزیابی کرد که امسال، شب چهارشنبه آخر سال را با همکاری شهروندان در کنار نیروهای امدادی و انتظامی به خوبی و بدون حوادث پشت سر گذاشتیم که بسیار حائز اهمیت است و از مشارکت قابل تحسین شهروندان در این زمینه تشکر می کنیم.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *