• شناسه خبر : 13771

کاشانی‌ها منتظر باران و سر ما باشند

عباس ارغوانی در گفتگو با پایگاه خبری اهل کاشانم، ضمن اشاره به ورود سامانه بارشی از اواخر روز چهارشنبه تا اواخر روز شنبه در منطقه کاشان و آران و بیدگل اظهار داشت: اوج این بارش ها اواخر روز پنجشنبه و اوایل روز جمعه بوده و این بارش ها به صورت رگباری است.


وی با بیان اینکه این بارش ها در مناطق کوهستانی به صورت برف و باران و در مناطق دستی به صورت باران پیش بینی می شود، افزود: این سیستم همراه با کاهش 10 درجه ای دمای هوا همراه است و در مناطق کوهستانی نیز دمای زیر صفر درجه سانتی گراد دور از انتظار نیست.

رئیس اداره هواشناسی شهرستان کاشان ضمن اشاره به آب گرفتگی معابر، لغزندگی جاده و سیلابی شدن مسیل ها با توجه به بارندگی پیش رو ابراز داشت: با توجه به این شرایط امکان اختلال تردد در محورهای مواصلاتی وجود دارد و از این رو توصیه می شود تمهیدات لازم به منظور کاهش خسارت پیش بینی شود.

وی ضمن تاکید بر رعایت احتیاط در هنگام عبور از مناطق مد نظر و به همراه داشتن تجهیزات لازم گفت: مناطق گردشگری مرنجاب نیز از این سیستم بهره مند می شوند و از این رو باعث لغزندگی جاده، آبگرفتگی مسیل و اختلال در مسیر تردد کویر شوند و توصیه می شود به ویژه در روز پنجشنبه و جمعه تورلیدرها از حضور گردشگر در این منطقه خودداری کنند.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *