• شناسه خبر : 5547

حسن فدایی کاندیدای مجلس شورای اسلامی عنوان کرد؛

کاشان؛ فکرهای بزرگ و دل‌های دریایی می‌خواهد

کاندیدای مجلس شورای اسلامی گفت: کاشان بیش از همه نیازمند فکرهای بزرگ و دل‌های دریایی است. کاشان نیازمند «گذشت» و «مهربانی» و «سعه صدر» و «تحمل» و اتکا به اخلاق و آموزه‌های انسانی و اسلامی است. کاشان بیش از همه نیازمند تساهل، تسامح و مدارا بین «احزاب سیاسی» و «نیروهای انقلابی» و «دلسوزان نظام» است. «تنگ‌نظری»، «کوتاه‌بینی»، «مشکل‌تراشی»  و مواردی از این دست آفت «توسعه» و «پیشرفت» کاشان است.

حسن فدایی در گفت و گو با سایت خبری و تحلیلی اهل کاشانم گفت: استان شدن یا کسب اختیارات ویژه از مدیرکل و وزارتخانه و چیزهایی از این دست مشکل کاشان را حل نمی‌کند وقتی خودمان نتوانیم همدیگر را تحمل کنیم. وقتی برای همدیگر مانع‌تراشی کنیم! وقتی نیروهای انقلاب را در حاشیه قرار داده و از میدان خدمت بیرون کنیم! وقتی خودمان به جان همدیگر افتاده و برای همدیگر پرونده‌سازی کنیم! وقتی نظرات و سلایق مختلف را تحمل نکرده و همه چیز را از زاویه منافع شخصی و گروهی ببینیم!

وی در پاسخ به این که «آیا به دنبال حضور در صحنه‌ی انتخابات کاشان هست یا خیر در صورتی که مهلت قانونی به سر رسیده است؟» در پاسخگفت: دغدغه‌ی من کاشان است. همه کاشانی‌ها مرا می‌شناسند و نیاز به معرفی نیست. هر بار که از کاشان برای انتخابات ثبت‌نام کرده‌ام با هزار مانع روبرو شده تا این که با لطف خداوند مشکلات و موانع را با پیگیری و اعتراض به مراجع نظارتی برطرف کرده‌ام. در این دوره از تهران وارد صحنه‌ی انتخابات شده و تاییدیه هیئت محترم اجرایی و نظارت شورای نگهبان تهران را دریافت کرده و به دلایلی که بعداً توضیح خواهم داد درخواست انتقال به حوزه‌ی انتخابیه کاشان و آران و بیدگل را داده‌ام که متأسفانه با موانعی مواجه شدم. در حال برطرف کردن موانع هستم. انشاءالله به کاشان می‌آیم و خود را در معرض قضاوت و انتخاب مردم قرار می‌دهم. اگر توفیق بود به مردم خدمت خواهم کرد و چنانچه توفیق نبود در میدانی و جایگاه دیگر خدمت خواهم کرد.

فدایی در پاسخ به این پرسش که «علت مانع‌تراشی‌ها چیست؟» گفت: دوره‌های مختلف در انتخابات کاشان شرکت کرده‌ام. در هفته تبلیغات با دیگر کاندیدا رقابت کرده و پس از آن با همه رفاقت کرده‌ام. هیچ‌وقت و در هیچ جایگاهی به دنبال این نبوده‌ام که برای کسی مشکل‌تراشی کرده یا سد حضور دیگران شوم. اصلاً به چنین چیزی فکر نکرده‌ام. هیچ کس نداند من به خوبی می‌دانم دوره‌های انتخابات چشم‌برهم‌زدنی می‌گذرد. مسئولیت‌ها‌ و پست‌های دنیوی جز خدمت به مردم هیچ ارزش دیگری ندارد. تعجب می‌کنم چرا رفقا و عزیزان چنین گرفتار آن شده‌اند؟ آیا به دنبال خدمت به مردم هستند؟ آیا به دنبال کسب رضایت خداوند متعال هستند؟

این کاندیدای مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: تمام تلاش خود را برای حضور در صحنه‌ی انتخابات کاشان و آران و بیدگل از راه‌های قانونی به کار گرفته و انشاءالله می‌آیم. همیشه به خداوند متعال امیدوارم و از او مدد می‌جویم. از مردم عزیز هم می‌خواهم با حضور با شکوه در انتخابات اصلح را انتخاب کرده و سرنوشت منطقه‌ی کاشان را آن گونه که شایسته‌ی این منطقه است رقم زنند.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *