• شناسه خبر : 1455

پس از 10 ساعت سرگردانی مسافران:

پروازهای مشهد -کاشان – مشهد لغو شد

پس از 10 ساعت تاخیر و سرگردانی مسافران مسیر مشهد- کاشان – مشهد پرواز متعلق به شرکت هواپیمایی تابان به دلیل نقص فنی لغو و به فردا موکول شد.

مدیر فرودگاه شهید احمدی روشن کاشان در گفتگو با پایگاه خبری اهل کاشانم اظهار داشت: به دلیل نقص فنی در ترمز، پرواز هواپیمای مسیر مشهد به کاشان انجام نشد تا هواپیمایی برای اعزام مسافران کاشانی به مشهد در فرودگاه این شهر نباشد.

سید مسعود مسعودی افزود: طبق زمانبندی قرار بود پرواز مسیر مشهد تا کاشان از ساعت 7 صبح انجام شود و بعد از آن هواپیمای کاشان به مشهد ساعت 9 و 30 پرواز کند که با وجود تلاش ها و پیگیری های لازم مشکل فنی در هواپیما برطرف نشده تا عملا امروز هیچ پروازی نداشته باشیم.

وی تصریح کرد: قرار است پروازهای جایگزین فردا شنبه دوازدهم مرداد ماه انجام شود که هنوز ساعت آن اعلام نشده است.

وی در مورد وضعیت مسافران دو پرواز گفت: مسافران مشهد به کاشان با هزینه ایرلاین به هتل اعزام شدند و مسافران مستقر در فرودگاه کاشان راهی منازل خود شدند تا زمان پروازهای جایگزین اعلام شود.

مسعودی خاطرنشان کرد: مسافران پرواز های مشهد- کاشان- مشهد از طریق اژانس طرف قراردادشان مسائل و خسارت های پروازهای کنسل شده امروز را پیگیری کنند.

شایان ذکر است طبق زمانبندی اعلام شده قرار بود پرواز از مبدا مشهد به مقصد کاشان روز جمعه یازدهم مرداد ساعت ۷ صبح و پرواز از مبدا کاشان به مشهد ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه انجام شود که با وجود سه زمان جدید برای پرواز نهایتا به دلیل نقص فنی در ترمز هواپیما بعد از 10 ساعت تاخیر اعلام کردند این پروازها کنسل شده و پروازهای جایگزین روز شنبه دوازدهم مرداد انجام خواهد شد.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *