• شناسه خبر : 6547

معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کاشان:

پرستاران 89 روزه بعد از اعطای مجوز وزارت بهداشت جذب نظام بهداشتی و درمانی می شوند

معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: پرستاران 89 روزه که در بحران کرونا در منطقه کاشان فعالیت داشتند با مجوز وزارت بهداشت جذب نظام بهداشتی و درمانی می شوند.

علیرضا مفرح در گفت و گو با پایگاه خبری اهل کاشانم با اشاره به شیوع ویروس کرونا در اسفندماه گذشته و نیاز مبرم دانشگاه علوم پزشکی کاشان به کادر درمانی و بهداشتی از جمله پرستار و کمک پرستار اظهار داشت: با مجوز وزارت بهداشت، دانشگاه علوم پزشکی کاشان نسبت به جذب تعدادی پرستار با قرارداد 89 روزه اقدام کرد.

وی با بیان اینکه از همان ابتدا قرار بود افرادی که در این بحران کمک دانشگاه کنند امتیازاتی برای آنها قائل شویم، ابراز داشت: دکتر توکلی نماینده وزیر بهداشت هم که در کاشان حضور داشتند به این مطلب اشاره کردند.

معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کاشان با اشاره به اینکه معمولا این افراد به صورت شرکتی جذب دانشگاه می شوند، تصریح کرد: با پیگیری ها و مکاتباتی که وزارت انجام شد فرمی برای دانشگاه ارسال و مشخصات این پرستاران برای وزارتخانه ارسال شد.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه علوم پزشکی کاشان به دلیل تصمیم وزارت بهداشت خود به تنهایی نمی تواند اقدام به جذب نیرو کند، افزود: اقدام به جذب نیرو به هر شکل و عنوان فقط با مجوز وزارتخانه میسر است و امیدواریم با پیگیری ها و مکاتباتی که با وزارتخانه انجام شده است وضعیت پرستاران 89 روزه مشخص و این افراد با مجوز صادره از طرف وزارتخانه به زودی جذب نظام بهداشتی و درمانی شوند.

مفرح یادآور شد: در صورت صدور مجوز، جذب این نیروها به صورت قرارداد شرکتی انجام می شود.

 


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *