• شناسه خبر : 563

فرماندار کاشان:

پرداخت 640 میلیون تومان به معتادان بهبودیافته

فرماندار کاشان از پرداخت 640 میلیون تومان تسهیلات به 32 نفر از معتادان بهبود یافته و پرداخت 15 میلیون تومان به مراکز درمان و ترک اعتیاد در سطح این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، علی اکبر مرتضایی” یکشنبه شب در نشست خبری با خبرنگاران در محل فرمانداری کاشان افزود: پنج مرکز ترک اعتیاد اقامتی، چهار کمپ ترک اعتیاد سرپایی و 76 مرکز خصوصی در سطح شهرستان برای بهبود مصرف کنندگان موادمخدر و بازگرداندن آنها به آغوش جامعه فعالیت می کنند.

وی در ادامه این نشست با تاکید بر مشارکت همگانی بر صرفه جویی در مصرف آب اظهار داشت: در جلسات مدیریت بحران شهرستان جلساتی با موضوع آب برگزار شده است که نتایج و مصوباتی مانند شناسایی چاه های غیرمجاز، سهمیه بندی آب های کشاورزی، صنعتی و شرب و راهکارهای جلوگیری از هدررفت آب را به همراه داشته است.

فرماندار کاشان در ادامه تصریح کرد: با توجه به نامگذاری سال 98 به نام رونق تولید در هنگام بازدید و بررسی نحوه فعالیت کارخانجات تلاش کرده ایم تا موانع تولید رار رفع کرده تا شرایط را برای تولید کالای با کیفیت ایرانی و خرید مردم ایجاد کنیم.
مرتضایی با تاکید برا انتقال اخبار صحیح و دقیق توسط اصحاب رسانه گفتت: خبرنگاران سوالات خود را در هر موضوعی با هماهنگی با مدیران و مسوولان مطرح کنند تا اطلاعات درستی به مخاطبان خود منتقل کنند و.اگر مسوولی پس از مراجعات شما پاسخگو نبود فرمانداری را در جریان این امر قرار دهند .

همچنین “مسعود خاندایی” معاون توسعه و برنامه ریزی فرمانداری کاشان ر این شنست خبری اظهار داشت: با توجه به تفویض اختیاری که استانداری به کاشان داده است سومین جلسه شورای سرمایه گذاری شهرستان تشکیل شده و نتایج خوبی مانند راه اندازی نمایشگاه بین المللی فرش و گلاب و عرقیات رسیده است.

خاندایی در ادامه خاطرنشان کرد: آمار و مستندات در حوزه های اشتغال و سرمایه گذاری نشان می دهد که در استان اصفهان به ویژه شهرستان کاشان آمار تعدیل نیروی انسانی سیر نزولی داشته و در سه ماه نخست سالجاری با داشتن بهترین عملکرد کمترین نیروی تعدیل شده مواجه بوده ایم.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *