• شناسه خبر : 2453

پذیرش 2107 دانشجو در دانشگاه کاشان

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه کاشان گفت: دو هزار و یکصد و هفت دانشجو برای سال تحصیلی 99-98 در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا دانشگاه کاشان پذیرفته شدند.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، قنبرعلی شیخ زاده اظهار کرد: 940 دانشجو در دوره کارشناسی و یک هزار و 10 دانشجو برای دوره کارشناسی ارشد و 157 نفر هم برای دوره دکترای این دانشگاه پذیرفته شده اند.

وی با بیان اینکه زمان ثبت نام دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترا این دانشگاه پایان یافته است، افزود: ثبت نام اینترنتی دانشجویان پذیرفته شده دوره کارشناسی این دانشگاه از 26 تا 29 شهریور ماه و ثبت نام حضوری دانشجویان نیز به ترتیب حروف الفبا از شنبه 30 شهریور تا روز سه شنبه سوم مهرماه ادامه دارد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه کاشان زمان شروع کلاس های دانشجویان جدید کارشناسی ارشد را 30 شهریورماه سال جاری بیان کرد و اظهار داشت: کلاس های دانشجویان جدیدالورود دوره کارشناسی نیز از ششم مهرماه آغاز می شود.

شیخ زاده خاطر نشان کرد: مراسم جشن نو دانشجویان دوره کارشناسی نیز روز چهارشنبه سوم مهرماه ساعت 8 صبح همراه با برنامه های متنوع در تالار فیض این دانشگاه برگزار می شود.

گفتنی است بیش از هشت هزار دانشجو در 197 رشته گرایش در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا دانشگاه کاشان مشغول به تحصیل هستند.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *