• شناسه خبر : 1431

اطلاعیه روابط عمومی دانشگاه كاشان به خبر انفصال رياست این دانشگاه

روابط عمومی دانشگاه كاشان در خصوص خبر انفصال موقت رياست دانشگاه كاشان كه در فضاي مجازی و برخی رسانه‌ها انتشار يافته است، در اطلاعیه جهت تنوير افكار عمومی اعلام کرد تاكنون حكمی در اين زمينه به دانشگاه و رياست دانشگاه ابلاغ نگرديده است.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم و به نقل از روابط عمومی دانشگاه کاشان در این اطلاعیه در توضیح ماجرا امده است که در مورد يكي از بورسيه‌های دانشگاه پرونده‌ای در ديوان عدالت اداری مطرح می باشد كه مرجع مذكور حكم به انجام فرآيند استخدامی ايشان صادر كرده است.

فرآيند استخدامی از نظر مقررات قانونی بدين معنا مي‌باشد كه پرونده متقاضی در هيأت اجرايی جذب هيأت علمی و كميته‌های صلاحيت عمومی و علمی به تأييد برسد و نيز رديف استخدامی از سازمان امور اداری و استخدامی و سهميه جذب هيأت علمی از وزارت علوم، تحقيقات و فناوری اخذ گردد و حقوق و مزايا نيز در اعتبارات دانشگاه پايدار شود.

اما با توجه به اينكه هيأت اجرايی جذب دانشگاه كاشان صلاحيت علمی متقاضی را رد نموده و رشته تحصيلی وي نيز در دانشگاه وجود ندارد، بالطبع با وجود موانع قانونی فوق امكان اجرای كامل فرآيند استخدامی ايشان فراهم نگرديده است.

با اين وجود اين دانشگاه مانند چند دانشگاه ديگر كه با چنين پرونده‌هايی روبرو هستند، در حال رايزنی هاي حقوقي با ديوان عدالت اداری می باشد تا با تبادل نظر و يافتن راه‌هاي مناسب مشكل مذكور مرتفع گردد.


    زهرا
    (0) (0)

    زهرا

    آگوست 4, 2019

    متاسفانه در دانشگاه کاشان روابط و باندبازی بر شایستگی افراد ارجحیت دارد و موارد زیادی در این زمینه وجود داشته و دارد. که امید می رود توسط مسئولین مربوطه رسیدگی شود.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *