• شناسه خبر : 15053

وضعیت گروه خونی A+ در کاشان بحرانی است، مصرف خون در منطقه افزایش داشته است

محمدرضا ذیلایی مدیرعامل سازمان انتقال خون شهرستان کاشان در گفت‌وگو با پایگاه خبری اهل کاشانم با بیان اینکه وضعیت گروه خونی A+ در کاشان بحرانی است، اظهار داشت: سازمان انتقال خون به منظور تامین خون بیماران در گروه‌های مختلف فرآورده‌های خونی را در اختیار واحدهای درمانی قرار می‌دهد.

وی با بیان اینکه در شرایط فعلی به تمامی گروه‌های خونی مثبت و منفی در شهرستان کاشان نیاز داریم، افزود: با توجه به اینکه در بازه زمانی کنونی اهدای خون در زمستان نسبت به تابستان کاهش دارد از این رو مصرف خون افزایش داشته است.

مدیرعامل سازمان انتقال خون شهرستان کاشان ضمن اشاره به عوامل افزایش مصرف فرآورده‌های خونی در این شهرستان ابراز داشت: با توجه به اینکه تخت‌های فعال بیمارستانی در منطقه کاشان نسبت به سال گذشته 200 تخت افزایش داشته و عمل‌های غیراورژانسی با بهبود شرایط کرونایی از سر گرفته شده مصرف خون در منطقه افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه در شرایط فعلی مصرف خون در منطقه کاشان 20 درصد افزایش داشته است، گفت: اگرچه اهدای خون در شهرستان کاشان به نسبت سال گذشته هفت درشد افزایش داشته اما میزان افزایش 20 درصدی نشان از عدم تعادل در افزایش مصرف و افزایش اهدای خون را نشان می‌دهد.

ذیلایی با بیان اینکه همکاران ما از ساعت هشت لغایت 13 پذیرای اهداکنندگان خون هستند، تصریح کرد: شهروندان برای اهدای خون می‌توانند در بازه زمانی اعلام شده با مراجعه به سازمان انتقال خون کاشان واقع در میدان قاضی اسدالله با رعایت پروتکل‌های بهداشتی نسبت به اهدای خون اقدام کنند.


    علیرضا نوحی
    (0) (0)

    علیرضا نوحی

    ژانویه 25, 2022

    با سلام، ساعت کار مرکز اهداء خون را افزایش دهید پیشنهاد می شود شیفت عصر دایر شود

    سید حامد ادیبیان
    (0) (0)

    سید حامد ادیبیان

    ژانویه 26, 2022

    با عرض سلام خدمت مسولین محترم اگه واقعآ خون لازم دارید (ازهر گروه) پولیش کنید. مردم این دوره زمونه پول لازم هستند. شماها ازفردا فراخوان بزنید، با یه قیمت انشاءال... نتیجه میدهد. ممنون

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *