• شناسه خبر : 2493

وزیر کاشانی در سوگ مادر خود نشست

سعید نمکی، وزیر کاشانی وزارت بهداشت درمان ساعاتی پیش در غم سوگ مادرش عزادار شد.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، مادر وزیر بهداشت مدتی قبل در بیمارستان بهشتی کاشان بستری بود و ایشان برای ملاقات با وی به این شهرستان در رفت و آمد بود.

سعید نمکی از اهالی کاشان می باشد که ریاست دانشگاه علوم پزشکی کاشان را در سال‌های ٦٦ تا ٧٠ در کارنامه‌اش دارد و از دی ماه سال گذشته مسوولیت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را به عهده گرفته است.

همچنین بنابر اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کاشان مراسم تشییع پیکر حاجيه خانم ايرانخواهي، والده دکتر سعيد نمكي (وزير بهداشت) روز يكشنبه 31 شهریور ماه از ساعت 15 ازدارالسلام گلابچي بطرف مزار دشت افروز برگزار خواهد شد.

همچنین مراسمی ترحیمی از سالعت 19 تا 21 شامگاه یکشنبه در مسجد حبیب موسی کاشان برگزار خواهد شد.و   و متعاقبا مجلس بزرگداشتی روز سه شنبه دوم مهر ماه در مسجد جامع شهرک غرب در تهران برگزار می شود.


    (3) (0)

    سپتامبر 21, 2019

    با سلام خدمت وزیر محترم بهداشت ضمن عرض تسلیت به حضرت عالی به استحضار میرسانم که بیمارستان خاتم الانبیاء شهرستان نطنز هیچ ارزشی برای بیمار قائل نمیشوند ورسیدگی ندارن بعلت ضعف ریس بیمارستان چون هیچ نوع سرکشی ندارد لذا از حضرت عالی تقاثای عاجزانه دارم رسیدگی نمایید ویا نماینده ای برا سرکشی اعزام بفرسید با تشکر فراوان

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *