• شناسه خبر : 16691

واکنش خواهرزاده جلال مقامی نسبت به خبر نقل شده از وی

هنرمندان پیشکسوت را دستاویزی برای دیده شدن قرار ندهیم

روز گذشته خبری در برخی رسانه ها و شبکه های مجازی از قول "جلال مقامی" دوبلور پیشکسوت کاشانی مبنی بر وضیعت اقتصادی وی منتشر شد که "شراره حضرتی" خواهرزاده جلال مقامی که خود نیر در هنر دوبله فعالیت می کند با نوشتن متنی به این خبر واکنش نشان داد. متن وی به شرح ذیل می باشد:

روز گذشته خبری در برخی رسانه ها و شبکه های مجازی از قول “جلال مقامی” دوبلور پیشکسوت کاشانی مبنی بر وضیعت اقتصادی وی منتشر شد که “شراره حضرتی” خواهرزاده جلال مقامی که خود نیر در هنر دوبله فعالیت می کند با نوشتن متنی به این خبر واکنش نشان داد. متن وی به شرح ذیل می باشد:

دستاویز قرار دادن حیثیت و آبروی مردی که بخش بزرگی از خاطرات مردم این سرزمین است ،به چه قیمت ؟ رذالت تا کجا ؟

انتشار تیتر زرد و بچه گانه در فضای مجازی روز گذشته آن هم به بهانه زادروز استاد شادی این روز فرخنده را به کام خانواده ،همکاران و دوست داران ایشان تلخ نمود.

ماجرا جز درد دلی ساده چیز دیگری نبود. ساده گویی و بی تکلفی از صفات بارز استاد است که همگان بر آن واقفند.

ماجرا دیدار مدیر روابط عمومی سازمان صدا و سیما  بابت قطع مستمری ناچیز تحت عنوان “طرح سپاس” از ایشان و سایر پیشکسوتان بود. که با تلاش مدیریت واحد دوبلاژ و سایر مدیران ذی ربط تحت پیگیری است .در این بین دردلی ساده و غیررسمی با یک خبرنگار که قبل از حضور مدیر روابط عمومی در منزل ایشان حضور داشتند تبدیل به یک تیتر جنجالی می شود.

عده ایی ناخواسته و سر دلسوزی و عده ایی هم برای دیده شدن آتش بیار معرکه شدند.

جلال مقامی بزرگ مردی است که در این ۸۱ سال عمر با عزتش جایگاهی والا در دل مردم سرزمینش دارد. جایگاهی که بسیاری آرزویش را دارند. او دغدعه معیشت هموطنانش را دارد. دغدعه بی نقص بودن کارش را دارد. دلتنگیش روزهای طلایی دوبله و دوران باشکوه آن است. دورانی که جایگاه هنرمندان حفظ می شد .و همه چیز سر جایش بود.

جلال مقامی ،جلال دوبله ایران است، صدای دیدنی، یار شب های بمباران و جنگ. مرد شیک پوش و آراسته.

خدا را صد هزار مرتبه شکر که تنها نیست. ندار نیست .خانواده و دوستانش در کنارش هستند .همینطور مدیران دلسوزی که قدر هنر این هنرمند را می دانند

در این دوران سخت نمک بر زخم همدیگر نپاشیم. هنرمندان پیشکسوت را دستاویزی برای دیده شدن قرار ندهیم.

آبروی جلال مقامی آبروی تک تک ماست، آبروی قدیمی ترین صنف هنری (انجمن گویندگان و سرپرستان گفتار فیلم) این سرزمین که تمام قد در کنارش ایستاده است.

من، شراره حضرتی خواهرزاده و عضو کوچکی از انجمن گویندگان و سرپرستان گفتار فیلم وظیفه خود دانستم که از اعتبار و آبروی چندین ساله ایشان ،خانواده و همکارانم دفاع کرده و حقایق را بازگو کنم

▫️


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *