• شناسه خبر : 14338

هشدار پلیس کاشان برای پیشگیری از وقوع سرقت خودرو، از پارک وسایل نقلیه بدون رعایت نکات ایمنی در سطح معابر خودداری کنید

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با اشاره به دستگیری سارق سرقت‌های سریالی محتویات داخل خودروهای سطح شهر کاشان، در خصوص پیشگیری از وقوع سرقت، از شهروندان خواست از پارک وسائط نقلیه بدون رعایت نکات ایمنی در سطح معابر خودداری کنند.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، سرهنگ ستاد حسین بساطی، با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چندین مورد سرقت محتویات داخل خودروهای پارک شده در سطح معابر عمومی شهر کاشان، مراتب به صورت ویژه در دستور کار پلیس کاشان قرار گرفت.

وی در ادامه تصریح کرد: با انجام تحقیقات گسترده و بررسی‌‌ شیوه و شگرد سرقت‌های صورت گرفته، سرنخ‌هایی از سارق این پرونده‌ها به دست آمد.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: در ادامه روند رسیدگی، ماموران کلانتری ۱۲ ولی عصر (عج) حین گشت‌زنی نامحسوس موفق شدند متهم را در حین سرقت از محتویات داخل یک دستگاه خودرو سمند، شناسایی و در یک عمليات دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با اشاره به اینکه متهم در بازجويي‌های فنی بعمل آمده تاکنون به ۵۹ مورد سرقت محتویات داخل خودرو اعتراف کرده است، اظهار داشت: متاسفانه برخی از شهروندان علیرغم اینکه منازل مسکونی آنها دارای پارکینگ می باشد باز هم، وسایط نقلیه خود را در سطح معابر عمومی پارک می‌کنند که لازمست در این خصوص بیش از پیش توجه داشته و ضمن توجه به هشدارهای پلیسی، در جهت پیشگیری از جرایم به ویژه سرقت اقدام کنند.

گفتنی است: شهروندانی که طی ماه جاری محتویات داخل خودروهای آنها به سرقت رفته است می توانند جهت رسیدگی به پرونده به پلیس آگاهی کاشان مراجعه کنند.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *