• شناسه خبر : 1962

هشت طرح در بخش قمصر به بهره برداری رسید

در پنجمین روز از هفته دولت ۸ طرح عمرانی، بهداشتی و عمران شهری و روستایی در بخش قمصر کاشان به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، علی اکبر مرتضایی اظهار داشت: بلوار شهرک وحدت، ۲ میدان و مرکز خدمات جامع سلامت جوشقان قالی، بهره‌برداری از سنگ فرش، بوستان بازی و آسفالت معابر روستای جوینان و بهره‌برداری از روکش آسفالت خیابان شهید مطهری قمصر از جمله خدمات دولت به مردم منطقه بود که امروز رونمایی شد.

علی اکبر مرتضایی افزود: بلوار و میدان شهرک وحدت و چهار فرعی اولین با طول ۱۶۰۰ متر و میدان کوزه به ترتیب یک میلیارد و 750 میلیون تومان، و 55 میلیون تومان از اعتبارت شهرداری را به خود اختصاص داده است.

وی در ادامه تصریح کرد: مرکز جامع خدمات سلامت جوشقان قالی نیز به مساحت دو هزار مترمربع و زیر بنای ۶۵۰ متر مربع با اعتبار یک میلیارد و 250 میلیون تومان توسط دانشگاه علوم پزشکی کاشان و مشارکت خیرین احداث شده است.

مرتضایی با اشاره ضرورت و اهمیت توسعه طرح های آبخیزداری در بهبود وضعیت منابع آبی خاطر نشان کرد: عملیات اجرایی طرح آبخیز داری قهرود – رودخانه ماهسار با اعتبار چهار میلیارد تومان آغاز شد که این میزان اعتبار با مشارکت خیرین و اداره منابع طبیعی و آبخیز داری تامین خواهد شد.

به گفته وی، برای اجرای این طرح ۵۰ مورد بند خشکه چین، سه بند خاکی کوچک و همچنین ۵۰ بند سنگ و ملات در ارتفاع ۲ تا ۶ متری ساخته خواهد شد.

فرماندار کاشان سنگ فرش معابر، روکش آسفالت و پارک بازی کودک را به عنوان طرح های عمرانی مورد بهره برداری در روستای جوینان اعلام و تصریح کرد: برای بهره برداری از سنگ فرش معابر این روستا به طول یک هزار متر مربع، 80 میلیون تومان اعتبار و برای بهره برداری از ۶۰۰ متر مربع روکش آسفالت 40 میلیون تومان اعتبار دولتی تخصیص پیدا کرده است.

مرتضایی به اعتبار 80 میلیون تومانی برای احداث و تجهیز پارک بازی کودک قهرود اشاره کرد و گفت: برای ۱۵۰۰ متر مربع زیرسازی و آسفالت خیابان شهید مطهری قمصر نیز 700 میلیون تومان از محل بودجه عمرانی شهرداری هزینه شده است.

 


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *