• شناسه خبر : 15171

هرس درختان کاشان به منزله قطع آنان نیست، وضعیت ورودی‌های کاشان مناسب نیست

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، حسن بخشنده در برنامه رادیویی صدای شهر با بیان اینکه ضمن عرض تبریک به مناسبت ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: باید منظر شهری عوض شود چراکه کاشان دارای پتانسیل‌های بسیار زیادی است و شهروندان حتی گردشگران نیز توقع دارند که سیما و منظر شهری بهبود پیدا کند.


وی با بیان اینکه بحث روشنایی یک اصل است، افزود: در مورد تصاویری که در فضای مجازی در راستای هرس درختان در خیابان‌ها رخ داد باید بگوئیم که سازمان زیبا و منظر شهرداری کاشان افراد متخصصی در آن حضور دارند و از این رو هرس درختان صورت گرفته به منزله قطع آنان نیست.

شهردار کاشان با بیان اینکه در انجام امور مهندسی هیچ‌گاه کوتاهی نمی‌کنیم، ابراز داشت: بحث آسفالت یک نیاز درست و بجای مردم است اما باید دانست هزینه لکه‌گیری یک فضای یک در یک متر مربعی تا حدود 140هزار تومان است و با این شرایط رسیدگی به مناطق شهری به ویژه منطقه کم برخوردار در دستور کار است به نحوی که مثلا کوی مفتح در آینده 350 تن آسفالت جدید می‌شود.

وی با بیان اینکه عدالت محوری نیاز به امکانات و تجهیزات دارد، گفت: ما نمی‌توانیم منتظر ردیف بودجه دولتی برای توسعه شهری باشیم و از این رو مردم بدانند که پرداخت عوارض شهری به خود مردم باز می‌گردد و صرف خود شهر می‌شود.

بخشنده با بیان اینکه وضعیت ورودی‌های شهر کاشان مناسب نیست، تصریح کرد: بر همین اساس در راستای بهسازی وضعیت ورودی شهر 200 تن آسفالت مصرف شد و روکش آسفالت این معابر تعویض شد در حالی که ما ارتقاء کیفیت را نیز در دستور کار قرار دادیم.

وی با بیان اینکه متاسفانه شهرداری کاشان هیچ منبع درآمد پایدار ندارد، تاکید کرد: مدیریت جدید شهری در نظر دارد تا بر روی منابع پایدار برنامه‌ریزی کند و بر همین اساس در راستای ایجاد منابع پایدار اقدامات ویژه در حال برنامه‌ریزی و انجام است.


    حسن نوذرزاده
    (0) (0)

    حسن نوذرزاده

    فوریه 9, 2022

    سلام.اقای شهردار .مهندس بخشنده .اززحمات شما برای سرکشی از یطح شهر ورفع مشکلات جای تشکر دارد قربان .زمانی که دکتر ساداتی نمایند شهر بود پیشنهاد دادکه ریل راه اهن از دوپل جاده قدیم به بیدگل .جاده وپل انتهای خ کارگر چه بهتر است از زیر زمین گذر کند تا ابن بن بست بین دوشهر کاشان .اران بیدگل ازاد شود چه بهتر است این طرح را اجرا کنید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *